Bankkártya kibocsátás és elfogadás
BANKKÁRTYA ELFOGADÓI SZOLGÁLTATÁSOK
Ma már egyetlen kereskedelmi vállalkozás pultjáról sem hiányozhat a bankkártyás fizetés lehetőségét biztosító POS-terminál. A kártyaterminál alapvető elvárás a vásárlók részéről – az UniCredit Bank pedig biztonságos és magas technológiai színvonalat garantál ügyfeleinek, akár webáruházak üzemeltetéséhez is.
Mind az üzletek pultjain lévő (fizikai), mind az internetes felületen üzemelő (virtuális) POS-terminál csökkenti ügyfeleink készpénzkezeléssel kapcsolatos költségeit, növeli pénzük biztonságát, vevőik számára pedig kényelmes fizetési módot kínál. Kártyaterminál igénylésével és üzemeltetésével kapcsolatos további részletekről az alábbiakban tájékozódhat, de munkatársaink is készséggel felvilágosítják Önt az UniCredit bankfiókjaiban, valamint a nap 24 órájában elérhető UniCredit Telefonbankon, a +36 1/20/30/70 325 3200-ás telefonszámon.
Változás a SZÉP Kártya elfogadásban a 178/2021. (IV. 15.) Korm. rendelettel összhangban. Az UniCredit Bank tájékoztatását itt olvashatja.
Smart Data – Integrált bankkártyás adatszolgáltatás
Az UniCredit Magyarország az első, aki a hazai piacon biztosítani tudja a lehetőséget,
hogy vállalkozása profitáljon a MasterCard Smart Data platform nyújtotta értéknövelt szolgáltatásából.
Mi a Smart Data?
A Mastercard Smart Data egy innovatív, vállalati pénzügyi rendszereket támogató globális megoldás, ami biztosítja cégének azt a naprakész információt, hogy Mastercard vállalati bankkártyáival ki mit, mikor, hogyan és miért költött.
A platform az egyedülálló Mastercard Data Repository-ra (GDR) épül, amely képes a vállalati kártyás adatok fogadására és strukturálására a kibocsátóktól, feldolgozóktól, elfogadó bankoktól és kereskedőktől érkező adat-átadásnak köszönhetően.
Az adatokat közvetlenül, egy file-ban adjuk át; így zökkenőmentesen kapcsolódhat a saját vagy harmadik feles menedzsment vagy könyvelési rendszerhez.
Mik a szolgáltatás előnyei?
- Naprakész információt kap bankkártyával történt költéseiről, mivel az adatok naponta továbbításra kerülnek.
- Egyszerűsödnek a könyvelési és rekonsziliálási folyamatok: az adatok a legtöbb könyvelési rendszerrel kompatibilis formátumban, automatikusan kerülnek átadásra.
- Elkerülhető a manualitás, így növekszik a hatékonyság, optimalizálhatóak a könyvelési feladatok.
- Az átadott file struktúra pontosan olyan lesz, amelyet a vállalata ügyviteli rendszere automatikusan fel tud dolgozni.
- Nincs szükség ügyféloldali fejlesztésre, mivel a Mastercard biztosítja, hogy a file igazodjon könyvelési rendszere sajátosságaihoz.
Kiknek javasolt a szolgáltatás igénybevétele?
- Azon cégek, akik rendelkeznek a támogatott ügyviteli rendszerek egyikével és automatizálni szeretnék a bankkártyás tranzakciók könyvelési folyamatait
- Azon vállalkozások, ahol több mint 10 munkavállaló rendelkezik bankkártyával, és azt gyakran használják
- Ha a bankkártyával rendelkező munkavállalók gyakran utaznak külföldre, és külföldi devizanemben keletkezett tranzakciók elszámolását hatékonyabban szeretnék elvégezni.
Hogyan működik a szolgáltatás?
Amikor Ön vagy az alkalmazottja egy Mastercard fizetési eszközt használnak, a tranzakció során keletkezett részletes információk a feldolgozást követően automatikusan továbbításra kerülnek a választott, Smart Data platform által is támogatott ügyviteli rendszer felé.
A Smart Data szolgáltatással vállalkozása átalakítás nélkül tudja betölteni az adatokat a vállalat meglévő könyvelési rendszerébe. A Mastercard Smart Data szolgáltatás konszolidálja az bankkártya tranzakciós adatokat és továbbítja azokat akár a vállalkozása költségelszámolási rendszerét üzemeltető beszállítóhoz.
Milyen könyvelési rendszerekkel kompatibilis a szolgáltatás?
A Mastercard egy tucat különböző interface-t fejlesztett a legismertebb könyvelési vagy költség menedzsment beszállítók felé, úgy mint SAP, Concur, Xpenditure, hogy biztosítsa az adatok átalakítását oly módon, hogy az zökkenőmentesen betöltésre kerülhessen a könyvelési vagy költségmenedzsment rendszerbe.
A jelen tájékoztatás nem teljes körű, és nem minősül szerződéses ajánlattételnek. A szolgáltatás részleteiről és igénybevételének feltételeiről érdeklődjön vállalati ügyfélmenedzserénél!