Back to top

Bankkártya kibocsátás és elfogadás

BANKKÁRTYA ELFOGADÓI SZOLGÁLTATÁSOK

 

Ma már egyetlen kereskedelmi vállalkozás pultjáról sem hiányozhat a bankkártyás fizetés lehetőségét biztosító POS-terminál. A kártyaterminál alapvető elvárás a vásárlók részéről – az UniCredit Bank pedig biztonságos és magas technológiai színvonalat garantál ügyfeleinek, akár webáruházak üzemeltetéséhez is.

Mind az üzletek pultjain lévő (fizikai), mind az internetes felületen üzemelő (virtuális) POS-terminál csökkenti ügyfeleink készpénzkezeléssel kapcsolatos költségeit, növeli pénzük biztonságát, vevőik számára pedig kényelmes fizetési módot kínál. Kártyaterminál igénylésével és üzemeltetésével kapcsolatos további részletekről az alábbiakban tájékozódhat, de munkatársaink is készséggel felvilágosítják Önt az UniCredit bankfiókjaiban, valamint a nap 24 órájában elérhető UniCredit Telefonbankon, a +36 1/20/30/70 325 3200-ás telefonszámon.

Változás a SZÉP Kártya elfogadásban a 178/2021. (IV. 15.) Korm. rendelettel összhangban. Az UniCredit Bank tájékoztatását itt olvashatja.

Online igénylés

Tisztelt Érdeklődő!

Köszönjük érdeklődését bankkártya-elfogadás termékünk iránt. A POS/vPOS igénylését az alábbi űrlap kitöltésével kezdeményezheti.

Kollégáink jelentkezéséig szíves türelmüket kérjük!

Üdvözlettel:

UniCredit Bank Hungary Zrt.

SoftPOS applikáció

Tisztelt Érdeklődő!

Köszönjük érdeklődését SoftPOS bankkártya-elfogadás applikációnk iránt. Az alkalmazást mobiltelefonjára letöltve biztonságos bankkártya-elfogadó terminállá alakíthatja, amivel lehetővé válik, hogy okostelefonját vagy tabletét használva fogadjon érintésmentes fizetéseket. A szolgáltatásról az alábbi oldalon olvashat további részleteket.

Tisztelettel:

UniCredit
Bank Hungary Zrt.

Fizikai bankkártya elfogadás

Az UniCredit Bank olyan POS terminálokat kínál, amelyek a legjelentősebb kártyatársaságok (Mastercard, VISA) kártya termékeinek, illetve számos más kibocsátó plasztik kártyáinak (pl. Egészségpénztári kártyák, Széchenyi Pihenő kártyák, stb.) elfogadására is alkalmasak.

Az UniCredit Bank érintéses kártyaelfogadási szolgáltatásával érintőkártyák, és a nem bankkártya formátumú érintéses fizetőeszközök (pl. matrica vagy karóra), valamint a mobiltelefonokra telepített mobiltárcákban elhelyezett érintőkártyák elfogadása válik lehetővé az Ön üzletében.

Ez a fizetési forma gyors és biztonságos alternatívát nyújt a kisösszegű készpénzes vásárlások helyettesítésére, de mindezek mellett mára a leginnovatívabb módjává vált az áruk vagy szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítésére bármely összegű tranzakció esetében is.

 

A különböző típusú terminálok széles választéka biztosítja, hogy a kártyaelfogadás – a használat körülményei és a rendelkezésre álló kommunikációs hálózat függvényében – zavartalanul működjön.

 

A terminálokon lebonyolított tranzakciókról a bank részletes, terminál szintű és napi, heti vagy havi bontású elektronikus kimutatást biztosít, mely három különböző formátumban érhető el (HTML, CSV és XML).

 

Az UniCredit Bank termináljai telepítése során biztosítja az Elfogadóhelyeken (üzletekben) dolgozó munkatársak oktatását, amelyen elsajátíthatóak a bankkártya elfogadás szabályai és a bankkártya elfogadói terminálok rendeltetésszerű használata.

 

(Az UniCredit bankkártya elfogadói szolgáltatása üzleti ügyfelei részére magas technológiai színvonalat és biztonságos megoldást biztosít kedvező jutalékok mellett.)

 

A terminálok meghibásodása esetén, azok szervizelését a bank, munkanapokon 24 órán belül vállalja (szükség esetén csereterminál biztosításával). Az elfogadói tevékenység zavartalan és magas színvonalú biztosítása érdekében az UniCredit Bank 24 órás, technikai ügyfélszolgálatot működtet, amely minden segítséget megad arra az esetre, ha a bankkártya elfogadással, valamint a terminálok működésével, működtetésével kapcsolatban bármilyen kérdés merülne fel.

 

Ügyféltájékoztató

Ha a szolgáltatással kapcsolatban további információra lenne szüksége, keresse munkatársainkat az UniCredit bankfiókokban, valamint a nap 24 órájában elérhető, UniCredit Telefonbankon a +36 1 325 3200-ás telefonszámon.

Az UniCredit Bank POS termináljain is elérhető Mastercard Részletfizetés szolgáltatásról a Kapcsolódó dokumentumokban található részletes tájékoztató.

Érintéses Elfogadói Szolgáltatás

Az érintéses fizetési technológia - amelyet elsősorban a kisösszegű vásárlások gyors lebonyolítására fejlesztett ki a két legnagyobb kártyatársaság, a Mastercard és Visa -, gyors és biztonságos alternatívát nyújt a kisösszegű készpénzes vásárlások helyettesítésére. Mindezek mellett mára a leginnovatívabb, és az érintőkártyák robbanásszerű elterjedésével egyre keresettebb módjává vált az áruk vagy szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítésére bármely összegű tranzakció esetében is.


A rádiófrekvenciás azonosításnak köszönhetően az érintéses funkcióval felruházott eszközzel a fizetés menete egyszerű, mindössze abból áll, hogy a pénztárgépen megjelenő vásárlási összeg ellenőrzése után az érintőkártyát annak birtokosa a kártyaolvasó közelébe helyezi. Ezt követően pár másodpercen belül megtörténik a fizetési tranzakció jóváhagyása.


Érintéses funkcióval ellátott elektronikus fizetési eszköz nem csak bankkártya lehet, hanem például matrica, kulcstartó, karóra vagy akár mobiltelefon is.


Az érintőkártya elfogadás legfőbb előnyei az Ön számára:

  • Gyorsabb kiszolgálás (A Mastercard mérései szerint a sorbanállás jelentősen csökkenhet a soft limit** alatti villámgyors tranzakcióknak köszönhetően. Egy tranzakció legfeljebb 5 másodpercet vesz igénybe.)
  • A fizetési élménynek köszönhetően felpezsdíti az üzletek forgalmát, mivel az érintéses fizetési módot választó vásárlók egyre gyakrabban használják érintőkártyájukat.
  • Csökken az alkalmazottak által kezelt készpénz összege, hiszen az érintéses fizetési mód alkalmas az aprópénzes forgalom kiváltására, ezáltal csökkenhetnek a pénzvisszaadásnál felmerülő problémák.
  • Csökkennek a készpénzhasználatból eredő költségek és kockázatok.
  • A vásárlók megtalálják Önt a Mastercard „Egyérintéses elfogadóhelyek” listájában, mely folyamatosan bővül az új, érintő kártyák elfogadását is biztosító elfogadóhelyekkel.
  • Az egyre terjedő és több hazai bank által is kibocsátott, nem bankkártya formátumú érintéses fizetőeszközök (pl. matrica vagy karóra), valamint a mobiltelefonokra telepített mobiltárcákban elhelyezett érintőkártyák elfogadása ilyen módon biztosítható.


** Soft limit: az a limit, amely összeghatár alatt érintőkártyával PIN kód megadása nélkül vásárlási tranzakciót lehet végrehajtani. Ezesetben vásárlói bizonylat nyomtatása csak a vásárló kifejezett kérésére kötelező, mellyel még gyorsabbá válhat a fizetési folyamat.
Magyarországon ez az összeg 15.000 Ft. Soft limit feletti vásárlás esetén az érintéses fizetés PIN kód megadása mellett hajtható végre.

Virtuális Bankkártya elfogadás

Az UniCredit Bank a Virtuális POS (Point of Sale) szolgáltatásával modern, biztonságos, és gyors megoldást nyújt internet áruházat üzemeltető partnerei számára, bankkártyás fizetések lebonyolítására. Online bankkártyás fizetés esetén gyakorlatilag a virtuális POS helyettesíti az internet áruházakban az üzletekben használt POS terminálokat.

 

Az UniCredit Bank partnerei részére a világon legelterjedtebb, legmodernebb és egyben legbiztonságosabb virtuális kártyaelfogadási technológiát biztosítja. A tranzakció valamennyi résztvevője csak a számára releváns információk birtokába juthat, tehát a biztonságot alapvetően az adatok szétválasztása alapozza meg. A rendszer használata azt eredményezi, hogy a vásárlóval, vásárlással, termékkel, szolgáltatással kapcsolatos adatok kizárólag a kereskedő birtokába juthatnak, míg a bankkártya adatokat csak az UniCredit Bank kaphatja meg. A tranzakció engedélyezését követően a kereskedő csak arról kap értesítést, hogy sikeres vagy sikertelen volt-e a vásárlás, a fizetést lebonyolító internetes oldal adattartalmáról nem kap információt.

 

A virtuális POS szolgáltatás igénybevétele a következő előnyökkel jár.

  • Automatikusan ellenőrzi, hogy az elfogadásra felkínált bankkártya nincs-e tiltólistán.
  • Ellenőrzi a bankkártya számát és annak lejáratát.
  • Minden tranzakciónál automatikusan engedélyt kér az UniCredit Bank engedélyező központjától, aminek köszönhetően minden esetben ellenőrzi, hogy a fizetésre felkínált bankkártya mögötti számlán van-e megfelelő fedezet.
  • Elektronikus úton automatikusan (éjfélkor) elszámol a bankkártya-kibocsátó pénzintézetekkel, ehhez azonban az üzleti nap lezárása automatikusan kell, hogy megtörténjen a kereskedő web áruházában.
  • A bankkártyák és az egyes tranzakciók folyamatos ellenőrzésével minimalizálja a bankkártyával elkövetett visszaélések veszélyét

 

3D Secure – A biztonságos elfogadás garanciája

Az UniCredit Bank Virtuális POS szolgáltatása alkalmazza az úgynevezett 3D Secure biztonsági megoldást, amelyet a Mastercard és a Visa nemzetközi kártyatársaságok dolgoztak ki. A 3D Secure maximális biztonságot ad, amely a Mastercard SecureCode és a Verified by Visa emblémákról könnyen azonosítható. A vásárló ugyanis 3D Secure tranzakció esetén megadja az internetes vásárlásokhoz használandó egyedi azonosító kódját, és e tranzakciók esetén a Virtuális POS közvetlenül a kártyát kibocsátó bankkal veszi fel a kapcsolatot az engedélykéréshez.

 

A 3D Secure megoldás azonban a kereskedő számára is számos előnnyel jár, mivel:

  • javítja a vásárlók bizalmát az internetes áruházak irányába;
  • csökkenti az internetes visszaélések lehetőségét;
  • illetve a kártyabirtokos által esetlegesen vitatott tranzakciókért is a kibocsátó bank vállalja a felelősséget, a kockázat nem hárul át a kereskedőre.

Az elfogadói tevékenység zavartalan és magas színvonalú biztosítása érdekében az UniCredit Bank 24 órás, technikai ügyfélszolgálatot működtet a +36 1 577 1771-es telefonszámon, amely minden segítséget megad arra az esetre, ha az internetes bankkártya elfogadással kapcsolatban technikai probléma merülne fel.

 

Virtuális POS szolgáltatás tájékoztató

vPOS terminál igénylési teendők, folyamati lépések

Új vPOS platformhoz történő csatlakozás folyamata

Ha a szolgáltatással kapcsolatban további információra lenne szüksége, keresse munkatársainkat az UniCredit bankfiókokban, valamint a nap 24 órájában elérhető UniCredit Telefonbankon a +36 1 325 3200-ás telefonszámon.

Erős ügyfélhitelesítés a bankkártya elfogadásban

A vPOS terminálon történő kártyaelfogadáshoz kapcsolódó változásokról az oldal alján található Kapcsolódó dokumentumok menüben talál további információkat.

 

Tisztelt Elfogadó Partnerünk!

Tájékoztatjuk, hogy az erős ügyfél-hitelesítés (PSD2) szabályai szerint, 2019. szeptember 14-étől kezdődően, 15.000 forint alatti érintéses vásárlások esetében is előfordulhat, hogy a POS terminál PIN kódot kér a vásárlás hitelesítése érdekében. Ez nem jelenti azt, hogy a kártya vagy a terminál hibás, csupán a kártyabirtokosok biztonsága érdekében az eddig PIN kód nélküli tranzakciók esetében is,- a kibocsátó bank döntése alapján - szükségessé válhat a PIN kód megadása.

Kérjük, hogy kövessék a terminál kijelzőjén megjelenő utasításokat a tranzakció sikeres lebonyolításának érdekében.

 

POS terminálon történő Kártyaelfogadáshoz kapcsolódó változások:

 

1. Mi az erős ügyfélhitelesítés?

Az erős ügyfélhitelesítés (Strong Customer Authentication, SCA) egy plusz biztonsági ellenőrző lépés a bankkártyás fizetések és az elektronikus fizetési műveletek során, amely 2019. szeptember 14-től lép életbe. Az erős ügyfélhitelesítés azt biztosítja, hogy bárhol is történik a vásárlás, illetve a bankolás, csak a kártya használatára jogosult személy, vagyis a kártyabirtokos hitelesíthesse a tranzakciót. Az Európai Unió PSD2 irányelve alapján 2019. szeptember 14-től a bankkártyás vásárlások és az elektronikus fizetési műveletek többségénél szükséges lesz az erős ügyfélhitelesítés a kártyabirtokos azonosításához. Fentiek alapján a Fizikai környezetben történő, egyérintéses fizetés során is alkalmazni kell az erős ügyfélhitelesítést.

 

2. Hogyan változik a fizetés az üzletekben?

Ha a kártyabirtokos a boltban egy érintéssel vásárol, akkor 15.000 Ft alatti fizetések esetén is előfordulhat, hogy PIN kóddal kell azonosítania magát. Erről a kérdésről a kibocsátó bank dönt az adott tranzakció során. Előfordulhat, hogy az 15.000 Ft alatt kezdeményezett tranzakcióknál, még a PIN kód megadást megelőzően bizonyos esetekben meghiúsulhat a tranzakció, mely esetben a kártya chip olvasóval történő leolvasása és PIN kód megadása válhat szükségessé a tranzakció sikeres lebonyolításának érdekében.

 

3. Mi történik, ha a vásárló mobiltelefonnal fizet 15.000 Ft alatt egy érintéssel?

A mobiltárcás fizetéseknél is érvényes az egyérintéses fizetésekre vonatkozó szabály, de ezek alkalmazásának módjáról a kártyakibocsátó dönt. Van olyan mobiltárca megoldás, ami már eleve alkalmas erős ügyfélhitelesítésre, például a kártya PIN kód, illetve a mobilbanki alkalmazás PIN kód vagy tárcajelszó megadását vagy ujjlenyomatos hitelesítést kéri a kártyabirtokostól, vagy továbbra is a terminálon keresztül tudja hitelesíteni a tranzakciót.

 

4. Mi a kereskedők feladata, hogy a vásárlók továbbra is zavartalanul fizethessenek?

A fizikai üzletekben végzett egyérintéses bankkártyás fizetések esetén a kereskedőnek nincs külön feladata, a változás mindössze annyi, hogy a terminál időnként az 15.000 Ft alatti összegek esetében is kérheti a PIN kódot. Annak érdekében, hogy a terminál a PSD2 elvárásainak megfelelően működjön, Bankunk távoli szoftverfrissítést hajt végre az Önökhöz kihelyezett POS terminálokon. Amennyiben a fentiekkel kapcsolatban bármilyen rendellenességet tapasztal a terminál működésében, kérjük jelezze azt technikai ügyfélszolgálatunkon a +36 1 577 1771-es telefonszámon.

További információkat az erős ügyfélhitelesítésről itt talál.

 

Vértezze fel magát a kibercsalásokkal szemben, látogasson el a KiberPajzs honlapra!

Betéti kártyák

Az UniCredit Bank Hungary Zrt. az alábbi betéti bankkártyákat kínálja Ügyfeleinek:

Milyen előnyöket biztosítanak bankkártyáink Ügyfeleinknek?

  • Kártyánként egyedileg beállítható a meghatározott készpénzfelvételi-, vásárlási és internet vásárlási limit.
  • Internetes Biztonsági Kód
  • A kártya mögé folyószámlájuk helyett előre meghatározott és elkülönített egyenlegre feltölthető számla állítható.
  • A kártyát elvesztése vagy ellopása esetén a kártyatulajdonos bel- és külföldön is azonnal letiltathatja, így megelőzhetőek a visszaélések.
  • A kártya elvesztése/ellopása esetén pótkártyát igényelhetnek és lehetőségük van sürgősségi készpénzfelvételre is.

 

UniCredit Bank által kínált egyedi előnyök:

Bankunk speciális szolgáltatása, hogy a kártyákhoz több forint- és/vagy devizaszámla is kapcsolódhat. Ebben az esetben Önök döntenek a terhelések elszámolásáról. Az egyik lehetőség az, hogy a terhelések az előzetesen megadott sorrendben történnek, azaz az elsőnek megadott számlán, majd a fedezet kimerülése után a másodikon és így tovább. A másik lehetőség, hogy mindig az elszámolás devizanemében lévő számlán történik a terhelés, azaz a belföldi terhelés a forint-, a külföldi terhelés pedig a devizaszámlán kerül elszámolásra. Különösen kedvező ez a szolgáltatás a kártyát bel- és külföldön egyaránt használó ügyfeleink számára, mivel így elkerülhetők, de legalábbis nagymértékben csökkenthetők a konverzióból származó többletköltségek.

 

Az elszámolás devizaneme

Az elszámolás devizaneme Mastercard kártyáknál belföldi tranzakciók esetén forint, USD pénznemben kezdeményezett tranzakciók esetén USD, minden egyéb esetben EUR. Amennyiben az elszámolás, valamint a terhelendő számla devizaneme egymástól eltérő, az átszámítás a bank által a terhelés napján alkalmazott vonatkozó devizaárfolyamokon történik.

 

Prémium szolgáltatások az UniCredit Üzleti Arany kártyákhoz

2023. december 18-tól elérhető:

  • A Business Arany bankkártyával korlátlanul és díjmentesen igénybe veheti a budapesti repülőtéren a Mastercard Airport Lounge reptéri váróját;
  • Használhatja a gyorsító sávot;
  • Beléphet a megújult bécsi repülőtér magas színvonalú SKY Lounge és VIENNA Lounge várójába.
  • Ingyenesen használhatja a PressReader szolgáltatást, mellyel számtalan magyar és külföldi kiadványt olvashat el digitálisan.
  • Igénybe veheti a MÜPA Prémium szolgáltatásait, mely minden Prémium kártyabirtokos és vendégei számára elérhető.
  • A Business Bonus program szolgáltatással különféle kedvezményes ajánlatokkal és előnyökkel támogatjuk a vállalkozásával kapcsolatos teendők intézésében.  További információk: Business bonus - Home (mastercard.com)

2024. február 1-jétől elérhető:

Hitelkártyák

Az UniCredit Bank Ezüst, illetve Arany üzleti hitelkártyáival szabadon tervezhető és rugalmas fizetési lehetőséget biztosít az Ön cége részére belföldön és külföldön egyaránt, a nap 24 órájában. Az UniCredit üzleti hitelkártyához kapcsolódó, forintban meghatározott hitelkeretet cége bármilyen kiadásának, beszerzésének vagy munkatársai üzleti utazásai során felmerülő költségeinek kiegyenlítésére használhatja, miközben saját forrásai továbbra is kamatoznak
folyószámláján.
Ha üzleti hitelkártyáját csak vásárlásra használja és az elszámolt költéseit az előírt határidőre teljes összegben visszafizeti, úgy legfeljebb 45 napig kamatmentesen használhatja hitelkeretét.

 

Milyen előnyöket biztosít az UniCredit Bank üzleti hitelkártyája?

  • MasterCard logóval ellátott elfogadóhelyeken, készpénzkiadó automatáknál és bankfiókokban, belföldön és külföldön, fizetésre, illetve készpénzfelvételre egyaránt használható a hitelkártya, a hitelkeret 50 százalékáig használható fel készpénzfelvételre.
  • Az üzleti hitelkártya fedezete az Ön cégének hitelkerete, amelyet a bank vállalkozása hitelképessége alapján állapít meg.
  • A hitelkeretet elég egyszer igényelnie, a hitelkeretből a felhasznált, de már visszatörlesztett összeg újra és újra felhasználhatóvá válik.
  • A hitelkártyával végrehajtott tranzakciók legfeljebb 45 napig kamatmentesek, amennyiben cége az üzleti hitelkártyát csak vásárlásokra használja és a teljes tartozás összegét határidőre visszafizeti.
  • Míg a hagyományos bankkártya esetén Ön a bankszámláján rendelkezésre álló pénzből költ, addig a hitelkártya használata során elegendő később rendeznie tartozásait, miközben megtakarításai továbbra is kamatozhatnak.
  • A türelmi időszak utolsó napjáig az Ön cégének csak a minimum fizetendő összeget kell törlesztenie, a további fennálló kihasznált keret esetében szabadon választhatja meg törlesztésének idejét és összegét.
  • Lehetősége van a minimum fizetendő összeg, illetve a teljes tartozás automatikus törlesztésére az UniCredit Banknál vezetett folyószámlájáról.
  • A cége részére rendelkezésére álló hitelkeret kihasználására akár minden munkatársának igényelhet üzleti hitelkártyát. A rendelkezésére bocsátott hitelkeretet cégének munkatársai szabadon használhatják vásárlásra és készpénzfelvételre, külföldön, illetve belföldön egyaránt.
  • A cége munkatársai részére kibocsátott üzleti hitelkártyákhoz különböző havi limiteket lehet meghatározni, legfeljebb a teljes hitelkeret összege erejéig.
  • A bank által a fordulónapon kiküldött számlakivonat segítségével cége pontosan nyomon követheti az adott időszakban munkatársai által végrehajtott vásárlásokat, készpénzfelvételeket.
  • Az UniCredit Bank SMS-szolgáltatása akár az összes üzleti hitelkártyához igényelhető. Ennek segítségével még biztonságosabbá teheti a kártyahasználatot, hiszen szöveges üzenetek formájában munkatársai azonnal értesülhetnek üzleti hitelkártyáikkal történt összes tranzakcióikról. A SpectraNet internetbanki rendszeren keresztül szintén nyomon követhetőek az üzleti hitelkártyákkal történt, már könyvelt költések.
  • Az UniCredit Ezüst és Arany üzleti hitelkártyákhoz kapcsolódó utazási biztosítással cége munkatársai biztonságosan utazhatnak a világ bármely országába. Az UniCredit Arany üzleti hitelkártyához belföldi balesetbiztosítás is kapcsolódik.
  • A hitelkártyát bankunk a bejelentést követően azonnal letiltja; belföldön ingyenesen pótkártyát biztosít.
  • Védelem a kártya jogosulatlan használata ellen: az interneten történő vásárláskor a szokásos kártyaadatok megadását követően bankunk a kártyabirtokos által megadott telefonszámra SMS-ben egy egyedi kódot (internetes biztonsági kód) küld, amit a kártyabirtokosnak az internetes vásárlás következő lépéseként a képernyőn felugró ablakba kell beírnia.


Az UniCredit üzleti hitelkártyához kapcsolódó hitelkeret

Vállalkozása hitelkeretéhez korlátlan számú üzleti hitelkártyát igényelhet munkatársai részére. A jóváhagyott hitelkeretet az UniCredit Bank a cég éves árbevétele alapján határozza meg.
A hitelkeret rendelkezésre tartási díj felszámítása nélkül, a hitelkeret teljes kihasználásáig vállalkozása rendelkezésére áll, továbbá a felhasznált hitelkeret részben, vagy teljes összegben történő törlesztése esetén a törlesztett rész erejéig folyamatosan újra igénybe vehető.

Deposit Kártya

A Deposit Kártya segítségével vállalati ügyfeleink munkavállalói, valamint megbízott partnerei a nap 24 órájában egyszerűen, tranzakciós költségek nélkül tudnak készpénzt befizetni az UniCredit Bank ATM-jein keresztül. A kártyával kizárólag forint alapú készpénzbefizetés lehetséges, más típusú tranzakció (vásárlás, készpénzfelvétel, egyenleglekérdezés, stb.) nem kezdeményezhető. Fontos továbbá, hogy a Deposit Kártya birtokosai nem férhetnek hozzá a vállalkozás számláján tartott összeghez, és a befizetési tranzakció befejezésekor nyomtatott bizonylat nem tartalmaz egyenleg információt.

A Deposit kártyáról további részleteket itt olvashat.

Kapcsolódó dokumentumok

Smart Data – Integrált bankkártyás adatszolgáltatás

Az UniCredit Magyarország az első, aki a hazai piacon biztosítani tudja a lehetőséget,
hogy vállalkozása profitáljon a MasterCard Smart Data platform nyújtotta értéknövelt szolgáltatásából.

 

Mi a Smart Data?

A Mastercard Smart Data egy innovatív, vállalati pénzügyi rendszereket támogató globális megoldás, ami biztosítja cégének azt a naprakész információt, hogy Mastercard vállalati bankkártyáival ki mit, mikor, hogyan és miért költött.

A platform az egyedülálló Mastercard Data Repository-ra (GDR) épül, amely képes a vállalati kártyás adatok fogadására és strukturálására a kibocsátóktól, feldolgozóktól, elfogadó bankoktól és kereskedőktől érkező adat-átadásnak köszönhetően.

Az adatokat közvetlenül, egy file-ban adjuk át; így zökkenőmentesen kapcsolódhat a saját vagy harmadik feles menedzsment vagy könyvelési rendszerhez.

Mik a szolgáltatás előnyei?

  • Naprakész információt kap bankkártyával történt költéseiről, mivel az adatok naponta továbbításra kerülnek.
  • Egyszerűsödnek a könyvelési és rekonsziliálási folyamatok: az adatok a legtöbb könyvelési rendszerrel kompatibilis formátumban, automatikusan kerülnek átadásra. 
  • Elkerülhető a manualitás, így növekszik a hatékonyság, optimalizálhatóak a könyvelési feladatok.
  • Az átadott file struktúra pontosan olyan lesz, amelyet a vállalata ügyviteli rendszere automatikusan fel tud dolgozni.
  • Nincs szükség ügyféloldali fejlesztésre, mivel a Mastercard biztosítja, hogy a file igazodjon könyvelési rendszere sajátosságaihoz.

Kiknek javasolt a szolgáltatás igénybevétele?

  • Azon cégek, akik rendelkeznek a támogatott ügyviteli rendszerek egyikével és automatizálni szeretnék a bankkártyás tranzakciók könyvelési folyamatait
  • Azon vállalkozások, ahol több mint 10 munkavállaló rendelkezik bankkártyával, és azt gyakran használják
  • Ha a bankkártyával rendelkező munkavállalók gyakran utaznak külföldre, és külföldi devizanemben keletkezett tranzakciók elszámolását hatékonyabban szeretnék elvégezni.

Hogyan működik a szolgáltatás?

Amikor Ön vagy az alkalmazottja egy Mastercard fizetési eszközt használnak, a tranzakció során keletkezett részletes információk a feldolgozást követően automatikusan továbbításra kerülnek a választott, Smart Data platform által is támogatott ügyviteli rendszer felé.

A Smart Data szolgáltatással vállalkozása átalakítás nélkül tudja betölteni az adatokat a vállalat meglévő könyvelési rendszerébe. A Mastercard Smart Data szolgáltatás konszolidálja az bankkártya tranzakciós adatokat és továbbítja azokat akár a vállalkozása költségelszámolási rendszerét üzemeltető beszállítóhoz.




Milyen könyvelési rendszerekkel kompatibilis a szolgáltatás?

A Mastercard egy tucat különböző interface-t fejlesztett a legismertebb könyvelési vagy költség menedzsment beszállítók felé, úgy mint SAP, Concur, Xpenditure, hogy biztosítsa az adatok átalakítását oly módon, hogy az zökkenőmentesen betöltésre kerülhessen a könyvelési vagy költségmenedzsment rendszerbe.

 

A jelen tájékoztatás nem teljes körű, és nem minősül szerződéses ajánlattételnek. A szolgáltatás részleteiről és igénybevételének feltételeiről érdeklődjön vállalati ügyfélmenedzserénél!

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo