Back to top

SMS ügyfélhitelesítés tájékoztató

 

 

Ha Ön SMS hitelesítési módot szeretne használni, azt személyesen bármely bankfiókunkban, vagy telefonos ügyfélszolgálatunkon igényelheti (telefonbanki azonosítása után, melynek módjáról az elektronikus bankolás oldalon a [Telefonbank szolgáltatás] menüpont alatt tájékozódhat).

Az [eBanking] felületére történő bejelentkezéshez, illetve az ott végrehajtott megbízások hitelesítéséhez a rendszerünk egy egyszer használatos kódot generál, melyet SMS-ben elküld az Ön telefonjára. A kódot utána vissza kell gépelnie [eBanking] felületen egy ehhez megjelenő beviteli mezőbe, hogy a műveletet rendszerünk végrehajtsa.

 

Az SMS ügyfélhitelesítés módjáról részletes tájékoztatót itt talál (Erős ügyfélhitelesítés).

 

Az Európai Unió második pénzforgalmi irányelvével (PSD2) összefüggésben az [eBankingben] indított tranzaktálás 2019. július 26-án egy új lépéssel bővült: minden tranzakció esetén újra azonosítania kell magát [eBanking] jelszavával, mielőtt rendszerünk SMS-ben egyszer használatos jelszót küld Önnek.

Az azonosítás után a folyamat a jelenleg megszokottak szerint halad tovább. SMS-ben kap egy egyszer használatos kódot/jelszót, melyet a jelenlegi működésnek megfelelően be kell írnia a tranzakció teljesítéséhez. A felhasználói jelszó újbóli megadása biztonságosabb azonosítást tesz lehetővé az Ön számára.

Az SMS hitelesítés helyett még biztonságosabb megoldást kínál a mobil Token használata, mely funkció elérhető az [UniCredit Mobilalkalmazásban]. Az mTokennel egyszerűen lehet kódot generálni az [eBankingba] való bejelentkezéshez és a megbízások aláírásához is. Amennyiben SMS hitelesítési módról mTokenre szeretne váltani, aktiválja mTokenjét Internet Banking azonosítójával és jelszavával. Ennek módjáról és az mToken használatáról részletesebben itt tájékozódhat.

 

Kapcsolódó dokumentumok

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo