ATM
Készpénz kifizetés/befizetés ATM-en keresztül
Az UniCredit Bank egész országot lefedő ATM-hálózatának segítségével könnyen és gyorsan lehet készpénzt felvenni bankkártyával, vagy akár bankkártya használata nélkül is. Ugyanilyen egyszerű a befizetés is, amely történhet folyószámlára vagy hitelszámlára is. Az Önhöz legközelebbi ATM-et megtalálhatja térképes keresőnk segítségével is. Bankkártyájával nemcsak UniCredit ATM-et használhat!
Folyamatban van az ATM-készülékeink modernizációja, aminek keretében teljes gépparkunkat megújítjuk, így biztosítva ügyfeleink számára az egyenletes, kiváló színvonalú szolgáltatást készpénzfelvétel és -befizetés esetén is. Az új berendezések érintőképernyővel és modern kezelőfelülettel rendelkeznek. Használatuk ugyanolyan egyszerű és könnyű, mint a korábbi nyomógombos készülékek esetében, de az alábbi ismertetőben külön jelezzük, ha az érintőképernyős készülék használata eltér a nyomógombos készülék használatától.
Az új, érintőképernyős készülékeken már érintéssel (NFC) is lehetősége van a készpénzfelvételre és készpénzbefizetésre. A kártyaolvasó nyílásba való behelyezés helyett, elég a Pay Pass-os bankkártyáját a kártyaolvasóhoz érinteni az azonosításhoz, vagy használhatja az okostelefonja/okosórája segítségével a digitalizált kártyáját (Google Pay vagy Apple Pay) is. A készpénzbefizetés átmenetileg nem elérhető digitalizált kártyával.
Az ATM-ek használatakor mindig legyen körültekintő!
- Ellenőrizze környezetét:
- Ha vannak Ön előtt az ATM-nél, akkor tartson megfelelő távolságot!
- A tranzakció megkezdése előtt ellenőrizze, hogy biztonságosan tudja-e használni az automatát (nem állnak-e mások túl közel Önhöz, nem figyelik-e a távolból, stb.)!
- Ellenőrizze az ATM-et:
- Keresse meg az ATM-en a bankkártyáját kibocsátó cég (Visa, MasterCard) logóját. Ha nem találja, ne kezdjen hozzá a tranzakcióhoz!
- Győződjön meg róla, hogy az ATM-et nem rongálták meg, illetve nem próbálták meg átalakítani!
- Ellenőrizze, hogy a kijelzőn nem jelenik-e meg hibaüzenet!
- Ha az automata ki- és befizetőnyílásainál ragasztás, átalakítás nyomait látja, ne használja a berendezést! Ha az ATM UniCredit bankfiókhoz kapcsolódik, kérje az ott dolgozók segítségét! Más esetben, kérjük, hogy hívja az ATM-en található ügyfélszolgálati telefonszámot!
- Tranzakció közben:
- PIN-kód vagy egyéb azonosító megadásakor ügyeljen arra, hogy azt más ne láthassa!
- Idegen segítségét soha ne fogadja el!
- Még véletlenül se adja ki kezéből bankkártyáját, mobiltelefonját vagy pénzét!
- Ne árulja el PIN-kódjait, egyéb azonosítóit! A kártya és a PIN-kód átadását kollégáink sosem kérik Öntől! Ne dőljön be a csalóknak!
- Próbáljon gyorsan végezni a megkezdett tranzakcióval!
- Mindig legyen figyelemmel a berendezés képernyőjén megjelenő utasításokra, kövesse azokat. Ha a megjelenő utasításokra 30 másodpercen belül nem reagál, akkor az ATM megszakítja a folyamatot. Ha a megjelenő figyelmeztetésre sem reagál, az ATM bevonja a bankkártyáját. Amennyiben ez megtörténik, kérjük, hívja az ügyfélszolgálatot +36-1/20/30/70-325-32-00(+36 1/20/30/70 325 3200) vagy keresse fel valamelyik bankfiókunkat.