Back to top

Küldetésünk, hogy az UniCreditet Olaszország egyik vezető pénzintézetéből Európa egyik legkiválóbb bankjává alakítsuk. Ha kiaknázzuk a bankunkban rejlő lehetőségeket, és megvalósítjuk új fejlesztési tervünket, akkor együtt lehetünk az a legjobb bank, amelyre ügyfeleinknek és befektetőinknek szüksége van.​​​​​​​

Az UniCreditnél nem félünk nagyban gondolkodni. Hiszünk az iparágunk erejében és abban a jótékony hatásban, ​​​​​​​amit az ágazat – helyesen működve – képes elérni.

Vállalati kultúránkat úgy alakítottuk ki, hogy biztosítani tudjuk: pontosan ezt tesszük. Megfelelően működünk, oly módon, hogy végső soron mindenki számára hasznos legyen. Céljaink, értékeink és ambícióink szinergiájáról van szó. Ezek mindegyike kiemelten fontos, de csak akkor lehetünk igazán sikeresek, ha kölcsönösen erősítik egymást, és ha mindegyik mögött egy egységes csapat áll.

Vállalati kultúránk

Olyan közös értékrenden belül fogunk össze, amely energikusan és bátran állít minket újra az élre. A döntéshozatali folyamatok középpontjába az értékeinket helyezzük. És mindezt együtt, egy csapatként fogjuk tenni, valódi partnerként viselkedve érdekelt feleinkkel.

Célunk

Az UniCreditnél tudjuk, hogy a kollégákban, a vállalkozásokban és a közösségekben rejlő potenciál felszabadítása elengedhetetlen. Munkatársainkat egy új közös cél fogja egyesíteni – a növekedés lehetőségét adjuk a közösségeinknek –, amely minden tevékenységünk középpontjában áll majd.

 

Értékeink

Az értékeink nemcsak szavak, hanem tettek, jogok és vállalások. Ha mindannyian elkötelezzük magunkat e közös értékek mellett, akkor az ügyfélkiszolgálásunk is eredményesebb lesz. Támogatjuk ügyfeleinket – bármilyen módon, kicsiben vagy nagyban –, és ezáltal a céljainkat is elérjük.

Hitelesség Tulajdonosi szemlélet Gondoskodás
Ügyfeleink érdekében tevékenykedünk. Őszintén, egyenesen és átláthatóan működünk. Helyesen cselekszünk – még akkor is, ha éppen senki sem látja. Betartjuk ígéreteinket, felelősséget vállalunk tetteinkért és kötelezettségeinkért. Jogunk van döntéseket hozni és tanulni a kudarcokból. Felszólalunk, hogy megosszuk ötleteinket, véleményünket, vagy ha valami negatívat tapasztalunk. Törődünk ügyfeleinkkel, közösségeinkkel és egymással. Szívesen segítünk egymásnak, és arra törekszünk, hogy kollégáink elégedettek legyenek. Tisztelettel bánunk egymással, és értékeljük a különbözőségeinket.

 

További információ az Etikai Kódexről:
 

További információ vállalati kultúránkról, céljainkról és értékeinkről podcastunkban:

Conversations Unlocked podcast, „Shaping our Culture” epizód 

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo