Back to top

Hitelkártyákkal kapcsolatos fontos tudnivalók

 

•    Pénzvisszatérítési akció részletei


•    Információk a chipről és érintő funkcióról


•    Hitelkártya forgalmi kivonat értelmezése

 

A hitelkártyákhoz kapcsolódó pénzvisszatérítési akció részletei


Bankunk a lakossági hitelkártyákra vonatkozóan pénzvisszatérítési akciót indított, amelyben utólag jóváírjuk a hitelkártyás vásárlások lekönyvelt összegének egy részét az alábbiakban leírt szabályoknak megfelelően. Az akció visszavonásig érvényes.


1.    A pénzvisszatérítési akcióban részt vevő tranzakciók:

A Bank csak a vásárlási tranzakciók („Vásárlási tranzakció”) után kalkulál visszatérítési összeget. Vásárlási tranzakciónak minősülnek áruk és szolgáltatások ellenértékének a fent megnevezett hitelkártyával történő kiegyenlítései a kereskedelmi elfogadó helyen POS terminálon végrehajtott tranzakció segítségével, vagy kártyaadatok interneten/telefonon történő megadásával bonyolított fizetési műveletek. Nem minősülnek Vásárlási tranzakciónak a kereskedelmi elfogadóhelyek POS termináljain, vagy internetes felületen keresztül, illetve telefonon megadott kártyaadatok segítségével végrehajtott fogadási és szerencsejátékhoz kötődő tranzakciók, illetve készpénzfelvételi tranzakciók, átutalási és pénzügyi szolgáltatáshoz kapcsolódó egyéb tranzakciók, valamint a Bank által a hitelkártya számlán végrehajtott díj- és kamatterhelések.


2.     A pénzvisszatérítés feltételei:

-    az adott elszámolási időszakban legalább 20 000 forint összértékben, minimum 3 darab Vásárlási tranzakciót könyvelt a Bank a hitelkártyaszámlán, amelyet vagy a Főkártyabirtokos vagy valamely Társkártyabirtokos kezdeményezett, és
-    az adott hitelkártyaszámlán nincs nyilvántartva fizetési késedelem vagy lejárt tartozás a fordulónapon.


3.     A pénzvisszatérítés összegének kiszámítása:

-    minden Vásárlási tranzakció után, a tranzakció lekönyvelt összege alapján 100 forintonként 1 forint a pénzvisszatérítés összege;

-    abban az esetben, ha a Vásárlási tranzakciót a kártyabirtokos a születésnapján hajtja végre, akkor a Vásárlási tranzakció után a tranzakció lekönyvelt összege alapján 100 forintonként 3 forint a pénzvisszatérítés összege;
-    a kalkuláció során a Bank a Vásárlási tranzakció lekönyvelt forint összegét veszi figyelembe.
-    Azon jóváírások, amelyeket a Bank nem átutalásból, pénztári vagy ATM-en történő befizetésből eredően könyvelt a hitelkártyaszámlán (pl. hibásan könyvelt tételek utólagos jóváírása), csökkentik az adott ciklusban könyvelt tranzakcióra vonatkozóan, a pénzvisszatérítés összegének számításakor figyelembe vett tranzakciós összértéket, illetve darabszámot.


4.    Pénzvisszatérítés jóváírása:

az adott elszámolási időszakban könyvelt Vásárlási tranzakciók után kalkulált pénzvisszatérítés összegét a Bank a fordulónapon írja jóvá a Főkártyabirtokos hitelkártyaszámláján egy összegben, figyelembe véve az alábbi korlátokat:

-     ha a Főkártyabirtokos hitelkártyája UniCredit Narancs Hitelkártya, UniCredit Kék Hitelkártya vagy Fundamenta-UniCredit Hitelkártya, akkor a hitelkártya számlán jóváírható pénzvisszatérítés összege maximum 2500 forint lehet egy elszámolási időszakban;
-    ha a Főkártyabirtokos hitelkártyája UniCredit Arany Hitelkártya vagy UniCredit Platina Hitelkártya, akkor a hitelkártya számlán jóváírható pénzvisszatérítés összege maximum 4000 forint lehet egy elszámolási időszakban.


Információk a chipes kártyaelfogadásról és az érintőkártyás fizetésről

2016. július 26. után legyártott minden UniCredit hitelkártyánkat chippel és érintő funkcióval ellátva bocsátjuk ki.
A 2016. július 26. előtt legyártott és kibocsátott kártyák cseréjéről, és annak feltételeiről a hatályos kondíciós listában  tájékozódhat.

Chipes kártyaelfogadás: a chipes hitelkártyákkal történő vásárlások esetén összegtől függetlenül, minden esetben PIN-kód megadása szükséges.

Az érintőkártyás fizetésről itt olvashat.


Hitelkártya forgalmi kivonat értelmezése

 

Ellenőrizze forgalmi kivonatát
Kérjük, minden alkalommal ellenőrizze a bankunk által megküldött hitelkártya forgalmi kivonatot, és jelezze bankunk részére, ha olyan költést tapasztal, amelyet nem Ön vagy a társkártya birtokos kezdeményezett. Ha bármilyen kérdése van a kivonattal kapcsolatban, kérjük, hívja az UniCredit Telefonbankot a +36 (1/20/30/70) 325 3200 telefonszámon, amely a nap 24 órájában elérhető.

 

Ha forgalmi kivonatát nem kapja kézhez
Az Ön forgalmi kivonata minden elszámolási időszak lezárását követően készül el. Ha az elszámolási időszak lezárását követő 8 napon belül nem kapja meg a postai úton megküldött forgalmi kivonatot, kérjük, hívja az UniCredit Telefonbankot a +36 (1/20/30/70) 325 3200 számon.

 

Elveszett/ellopott hitelkártya
Kérjük, hogy hitelkártyájának elvesztését vagy ellopását a következő (24 órában elérhető) telefonszámokon haladéktalanul jelentse be: a +36 (1/20/30/70) 325 3200-ás telefonszámon.

Díjak/jutalékok
Rugalmas visszafizetési lehetőségek
Elszámolási időszak/Kivonat időszak
Kivonat dátuma
Teljes hitelkeret
Felhasználható hitelkeret
Minimum fizetendő összeg
Fizetési határidő
Közlemény: tartalmazza a tranzakcióra vonatkozó adatokat
Nyitó egyenleg
Jóváírások
Terhelések
Záró egyenleg
Egyenleglekérdezés/Számlainformáció
SMS-szolgáltatás
Internet Banking

Személyes tanácsadás

Ha személyesen kíván információt kérni, vagy társkártyát szeretne igényelni, kérjük, forduljon bizalommal fióki munkatársainkhoz, akik készséggel állnak rendelkezésére.

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo