Back to top

For English, please scroll down!

ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK

 

Tisztelt Ügyfelünk!

Az UniCredit Bank egyik fontos célkitűzése, hogy folyamatosan fejlessze és az ügyfelei számára még hasznosabbá tegye digitális szolgáltatásait. Ennek megfelelően a SpectraNet Internet Banking rendszert az új funkciókkal rendelkező eBanking internetbanki szolgáltatás váltja fel.

Az eBanking internetbanki szolgáltatást és felületet 2019. június 23-tól tesszük az Ön számára elérhetővé.

Ettől az időponttól kezdődően Ön magánszemélyként a régi SpectraNet Internet Bankinget már nem, hanem kizárólag az eBankinget fogja tudni használni. A bank fenntartja az átállás dátumának módosítási jogát, módosulás esetén természetesen tájékoztatást küldünk ügyfeleink részére.

Felhívjuk a figyelmét, hogy amennyiben Ön kisvállalati vagy vállalati számlával is rendelkezik, arra nem vonatkozik a fenti változás, arra vonatkozóan pénzügyeit továbbra is a SpectraNet Internet Bankingen keresztül intézheti.

 

Segítség az új felület használatához

Az eBanking szolgáltatás funkcióinak részletes leírását megtalálja honlapunkon ezen a linken.

 

Hogyan tud belépni az új rendszerbe?
 

A www.unicreditbank.hu oldalon, bal felső sarokban az Internet Banking feliratra kattintva megnyíló ablakon keresztül érhető el az eBanking. A belépés a következőképpen történhet, a különböző hitelesítési formák szerint: 

1) SMS-hitelesítés esetén

1.lépés: Adja meg korábbi felhasználói azonosítóját!

2.lépés: Adja meg korábbi jelszavát!

3.lépés: Egyszer használatos jelszó érkezik SMS-ben.

4.lépés: Adja meg a kapott kódját az eBanking bejelentkezési oldalán!

2) Fizikai token-eszköz esetén

1.lépés: Adja meg korábbi felhasználói azonosítóját!

2.lépés: Adja meg a PIN-kódját token-eszközén.

3.lépés: Generáljon egyszeri belépésre alkalmas  kódot!

4.lépés: Adja meg a kapott kódját az eBanking bejelentkezési oldalán!

3) mToken esetén

1.lépés: Adja meg korábbi felhasználói azonosítóját!

2.lépés: Adja meg korábbi jelszavát!

3.lépés: Adja meg a PIN-kódját telefonján.

4.lépés: Generáljon egyszeri belépésre alkalmas  kódot!

5.lépés: Adja meg a kapott kódját az eBanking bejelentkezési oldalán!

 

Limitkezelési tudnivalók

A lakossági bankszámláihoz tartozó tranzakciós és napi limitek esetében az eBankingben és a Mobil alkalmazásban az eddigi tranzakciós limit és tranzakciós napi limit elnevezések helyett új elnevezéseket vezettünk be „digitális tranzakciós limit” és „digitális napi limit” néven.

  • A fő szabály, hogy az eBanking felületen meghatározott tranzakciós és napi limiteket „digitális limit” elnevezéssel használjuk tovább. 
    • Ha Ön egy számlával rendelkezik, és jelenleg van SpectraNet Internet Banking és Mobilalkalmazás hozzáférése is, akkor a Mobilalkalmazásban érvényes digitális limitjei a jövőben megegyeznek majd a jelenleg a SpectraNet Internet Banking felületen meghatározott limitekkel.
    • Ha Ön több számlával rendelkezik és jelenleg van SpectraNet Internet Banking és Mobilalkalmazás hozzáférése is 
      • akkor napi limitjei változatlanok maradnak digitális napi limitként,
      • a digitális tranzakciós limitje pedig a számlái közül a legmagasabb limittel rendelkező számlán beállított limithez igazodik egységesen, minden bankszámlája vonatkozásában.
      • Devizaszámla esetén a fentiek szerinti egységes tranzakciós limitösszeg egy konvertált forintösszeg alapján kerül meghatározásra.
    • Amennyiben jelenleg csak SpectraNet Internet Banking hozzáféréssel rendelkezik, a limitek változatlanok maradnak.

Természetesen Ön a jövőben is módosíthatja  mind a digitális napi, mind pedig a digitális tranzakciós limit összegét. Digitális tranzakciós limitként több számla esetén csak egységes limit állítható be. Az elérhető limitbeállításokkal kapcsolatban kérjük, egyeztessen tanácsadójával, illetve további részletes információt talál  az Általános Üzleti Feltételek II. pontjában.

Amennyiben további kérdése merülne fel az átállással, vagy az új szolgáltatás használatával kapcsolatban, kérjük, forduljon személyi bankárához.

 

Üdvözlettel:

UniCredit Bank Hungary Zrt.

Bejelentkezés        

GENERAL INFORMATION

 

Dear Customer,

It is one of UniCredit Bank’s key objectives to continuously develop its digital services and render them even more useful for our customers. The new eBanking system will be available to you starting from 23 June, 2019.

Following that date, you as an individual client will not be able to use the old SpectraNet Internet Banking any more, only the new eBanking system.

The Bank reserves the right to change the date of the shift to the new system. Should any change occur, we will notify our customers.

 

User guide

On our website at www.unicreditbank.hu/electronic-banking, you can find information in English that describes the functions of the new eBanking system in detail and provides assistance (e.g. on how to make transfers).

 

LOG-IN INFORMATION
 

You can access eBanking by clicking on the Internet Banking button at the top left of the page

www.unicreditbank.hu/en.
 

You can log in to the system as follows:

1) In case of SMS authentication

1.Enter your previous identifier.

2.Enter your previous password.

3.You receive a one-time password in SMS.

4.Enter the code you received in the eBanking login page.

2) In case of Token

1.Enter your previous identifier.

2.Enter your PIN code.

3.Generate a one-time login code.

4.Enter the code you received in the eBanking login page.

3) In case of mToken

1.Enter your previous identifier.

2.Enter your previous password.

3.Enter your PIN code.

4.Generate a one-time login code.

5.Enter the code you received in the eBanking login page.

 

What you need to know about the changes in limit management

Regarding the transaction and daily limits belonging your retail bank accounts, the present “transaction limit” and “daily transaction limit” designations will be replaced by “digital transaction limit” and “digital daily limit” in eBanking and in the Mobile Application.

  • The main rule is that the transaction and daily limits set on the eBanking interface will be referred to as “digital limit”.
    • If you have one account and also have now accessto SpectraNet Internet Banking and to Mobile Application, in the future your digital limits applicable in the Mobile Application will be the same as the ones you have set on the SpectraNet Internet Banking interface.
    • If you have several accounts and also have now access to SpectraNet Internet Banking and to Mobile Application,
      • your daily limits will remain unchanged as digital daily limits,
      • the digital transaction limit of all your accounts will be adjusted in a uniform manner to the limit set for your account having the highest limit.
      • in the case of foreign currency accounts, the aforementioned uniform transaction limit amount will be defined on the basis of a converted HUF amount.
    • If you have access only to SpectraNet Internet Banking, the limits will remain unchanged.

 

Naturally, you will be able to modify both the digital daily and the digital transaction limit amounts in the future as well. If you have several accounts, only a uniform limit can be set as digital transaction limit. Regarding the limit amounts available, please contact your personal advisor and you can also read further details here.

Should you have any questions regarding any of the above, or about the usage of the new eBanking system, please, don’t hesitate to contact your Private Banking advisor.

 

Yours faithfully,

UniCredit Bank Hungary Zrt.

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo