Ha Ön még nem rendelkezik aktivált mobilalkalmazási szolgáltatással [UniCredit mBanking] vagy mToken szolgáltatással, akkor az arra alkalmas webáruházakban vásárlásait 2020. december 9-től egy állandó és egy változó kóddal tudja jóváhagyni. Változó kódot a bankunknál tárolt mobiltelefonszámára SMS-ben küldünk Önnek (Internetes Biztonsági kód). Állandó kódként pedig a telefonos banki szolgáltatáshoz [UniCredit Telefonbank] kapcsolódó PIN-kódját kell megadnia.
Azonban, ha Ön rendelkezik aktivált [UniCredit mBanking] vagy mToken szolgáltatással, és a push értesítések fogadása is be van kapcsolva készülékén és az alkalmazásban, úgy a vásárlás hitelesítését a fenti két kód megadása helyett a mobilalkalmazással tudja elvégezni. Ha az alkalmazást érintő átmeneti technikai problémából adódóan vásárlását nem tudja hitelesíteni a mobilalkalmazáson keresztül, akkor viszont Önnek is a fenti módon, az állandó és változó kóddal kell jóváhagynia vásárlását.
További információk az Internetes Biztonsági szolgáltatásról, valamint részletes leírás a két hitelesítési folyamatról a www.unicreditbank.hu/kod oldalon találhatók meg.
Ha kártyás tranzakció hitelesítésekor zárolta hozzáférését téves azonosítóval, akkor Ön az Internetes Biztonsági szolgáltatáshoz való hozzáférését is blokkolta, így újabb internetes vásárlást nem tud kezdeményezni a blokkolás feloldásáig, amelyet a +36 (1/20/30/70) 325 3200-s telefonszámon tud bármikor kezdeményezni.
Abban az esetben, ha az [UniCredit mBanking] vagy mToken szolgáltatását zárolta (pl.: háromszor elrontotta az alkalmazáshoz kapcsolódó PIN-kódot) a szolgáltatás(ok) újraaktiválására lesz szükség. Ha rendelkezik internetbanki szolgáltatás [UniCredit eBanking] hozzáféréssel, és ahhoz mToken vagy SMS hitelesítést használ, az aktiválást egyedül is el tudja végezni. Amennyiben segítségre van szüksége, hívja szakértő kollégáinkat mindennap 8 és 18 óra között a +36 (1/20/30/70) 325 3200-s telefonszámon.