Back to top

Tisztelt Ügyfelünk!
 

Tájékoztatjuk*, hogy 2024. szeptember 30-án éjszaka az Apple alkalmazásboltja (Apple Store) technikai hibából eredően megismételte olyan tételek foglalását, amelyeket korábban már befoglaltak, de pénzügyileg még nem lettek rendezve. Azaz az Apple fennálló előfizetések aktuális havi tételeinek beszedését egyes esetekben duplán kezdeményezte. A technológiai hiba információk szerint nemzetközi probléma, mintegy 20 ország kártyabirtokosait érinti.

Az érintett magyar kártyabirtokosok, így az UniCredit Bank ügyfelei is, ennek kapcsán találkozhatnak fennálló előfizetéseikhez kapcsolódóan átmenetileg duplán befoglalt tételekkel, melyek könyvelése még nem történt meg a számlájukon.

Az UniCredit Bank a nyári Apple technológiai hiba esetének tapasztalatait is beépítve – a Bankszövetséggel és az MNB-vel szoros együttműködésben – már azonosította az érintett tranzakciókat, és az Apple tájékoztatásával összhangban biztosítani fogja, hogy a terhelés csak egyszer történjen meg a számlán.

Ha az Ön számláján is történtek megismételet foglalások, kérjük, néhány nap múlva ellenőrizze számlatörténetében, hogy a terhelés a szerződés szerint pontosan történt-e. Ha bármilyen eltérést tapasztal, kérjük, jelezze majd ezt bankunk ügyfélszolgálatán.

Kösznettel

UniCredit Bank Hungary Zrt.

 

* Tájékoztatásunkat a Magyar Bankszövetséggel együttműködve jelentettük meg honlapunkon.

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo