Back to top

HOGYAN AKTIVÁLHATJA HITELKÁRTYA-SZOLGÁLTATÁSHOZ KAPCSOLÓDÓ BANKKÁRTYÁJÁT?

 

Hitelkártya-szolgáltatáshoz új kibocsátású hitelkártyák aktiválása kizárólag a bankfiókban történő aktiválási folyamat indításával lehetséges.

Megújított hitelkártya esetén az aktiválás az alábbi módokon történhet:

  • bankfiókban történő aktiválási folyamat indításával,
  • a PIN-kód első alkalommal, sikeres vagy fedezethiány miatt elutasított Tranzakció során történő használatával vagy
  • telefonos banki szolgáltatás [UniCredit Telefonbank] automata rendszerének használatával lehetséges. Az automata rendszer használatához azonosítás szükséges, ami a telefonbanki azonosító és a telefonbanki PIN-kód megadásával történik.

 

Az [UniCredit Telefonbank] segítségével történő aktiválás lépései lakossági ügyfeleink számára:

  • hívja az éjjel-nappal elérhető [UniCredit Telefonbankot] a +36 1/20/30/70 325 3200, telefonszámon, majd válassza az egyes menüpontot;
  • szüksége lesz
    • hitelkártya-szolgáltatáshoz kapcsolódó bankkártyája 16 jegyű bankkártyaszámára;
    • hitelkártya-szolgáltatáshoz kapcsolódó bankkártyája lejárati dátumára (Ezt a kártya előlapján találhatja meg. A lejárati dátum a „VALID THRU” felirat utáni HH/ÉÉ rövidítés, amelynek első tagja a hónapot, míg második tagja a lejárat évét jelöli.);

 

Az Ön gyorsabb kiszolgálása érdekében kérjük, hogy az ügyintézéshez készítse elő telefonbanki azonosítóját és telefonbanki PIN-kódját!

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo