Back to top

 

Néha váratlan események történnek az életünkben, ekkor viszont jól jöhet egy biztosítás!

 



Alap csomag Teljes csomag

Biztosítási védelem

  • halál,
  • baleseti eredetű legalább 50%-os maradandó egészségkárosodás esetén

Biztosítási védelem

  • halál,
  • baleseti eredetű legalább 50%-os maradandó egészségkárosodás,
  • bármely okú 79%-ot meghaladó mértékű egészségkárosodás,
  • keresőképtelenség és munkanélküliség esetén.
Biztosítási esemény Alap csomag Teljes csomag
Haláleset





Balesetből eredő, legalább 50%-os mértékű maradandó egészségkárosodás





Bármely okból bekövetkező 79%-ot meghaladó mértékű egészségkárosodás -


Keresőképtelenség (táppénz) -


Munkanélküliség -


 

Milyen díja van a szolgáltatásnak, és hogyan kell megfizetni?

 

  • Teljes csomag választása esetén a mindenkori törlesztőrészlet 6 százalékától.
  • Alap csomag választása esetén a mindenkori törlesztőrészlet 3,5 százalékától.

A fenti biztosítási díjak 1 főre vonatkoznak,  minden hónapban a hiteltörlesztéssel egyidejűleg esedékes, így azt kényelmesen, a havi törlesztőrészlettel együtt tudja teljesíteni UniCredit számlájáról. A havi biztosítási szolgáltatási díj egy biztosított személyre értendő.

 

További kérdései vannak?

Kollégáink készséggel felveszik Önnel a kapcsolatot!

A kárbejelentés menete

A biztosítási eseményt annak bekövetkeztétől számított 15 napon belül (munkanélküliségi és keresőképtelenségi szolgáltatási igény esetében 75 napon belül) kell bejelenteni. A biztosítási szolgáltatási igény bejelentéséhez a biztosítási Szolgáltatási igénybejelentő nyomtatvány és a Biztosítási feltételekben meghatározott dokumentumok csatolása szükséges.

Online: a Biztosító online ügyfélszolgálatán
Telefonon: 06 (1) 452 3333-as számon
Személyesen: a Biztosító ügyfélszolgálati irodáiban
Írásban: a Biztosító 7602 Pécs Pf.:888 címére.

 

Egyéb információk

 

A biztosítási esemény időpontjában fennálló aktuális tartozást a biztosító kifizeti a banknak. Az aktuális tartozás a nem lejárt tőketartozás, valamint a biztosítási esemény napja és az azt megelőző utolsó hiteltörlesztő részlet esedékessége közötti időszakra számított ügyleti kamat és kezelési költség együttes összegét jelenti.

A biztosító a folyamatos keresőképtelenség/munkanélküliség időtartamára eső törlesztőrészlet(ek) és biztosítási szolgáltatási díj(ak) - legfeljebb 6 havi - összegével megegyező mértékű szolgáltatást fizet meg a banknak, azaz a Biztosító fizeti Ön helyett a törlesztőrészletet ez alatt az időszak alatt.

A biztosított keresőképtelenségének/munkanélküliségének első 60 napjára a biztosító nem teljesít szolgáltatást (önrész).
A biztosító a kockázatviselés tartama alatt - több biztosítási esemény bekövetkezése esetén több biztosítási eseményre összesen kockázatonként legfeljebb 24 havi szolgáltatási összeget fizet meg a banknak mint kedvezményezettnek.
Felhívjuk a figyelmét, hogy a Biztosító a Biztosítási feltételekben meghatározott esetekben mentesülhet a szolgáltatási kötelezettség alól, illetve bizonyos eseményeket kizár a kockázatviselésből (pl. szerződéskötés előtt bekövetkezett baleset vagy betegség következményei, alkoholos befolyásoltság közrehatása).

A biztosítással, a biztosítási eseménnyel, ill. a kárbejelentéssel kapcsolatos észrevételeivel hívja a Biztosító Telefonos Ügyfélszolgálatát 06 (1) 452 3333 telefonszámon a következő időpontokban: hétfőn, kedden, szerdán és pénteken 8.00-18.00-ig, csütörtökön 8.00-20.00-ig.

A törvényben biztosított moratóriummal érintett hitelek esetében a moratórium időszaka alatt a biztosítási szolgáltatási díjak terhelése havonta, a Biztosítási Feltételekben foglaltaktól eltérően minden hónap 25-én történik. Biztosítotti jogviszonyának fenntartása érdekében kérjük, gondoskodjon bankszámláján a megfelelő fedezetről.

Ha Ön nem kíván élni a törlesztési moratóriummal, hanem az eredeti szerződési feltételek szerint törleszt, akkor biztosítás szolgáltatási díját is a hitelszerződés szerinti törlesztési időpontban terheljük a számláján.

Fontos, hogy a bekövetkező káreseményeket a moratórium időszaka alatt is a Biztosítási Feltételekben és a Terméktájékoztatóban foglaltaknak megfelelően, határidőben jelezze a biztosítónak. Ezt megteheti a biztosító online ügyfélszolgálatán (www.generali.hu), vagy a biztosító honlapjáról letöltött biztosítási szolgáltatási igénybejelentő kitöltésével és a biztosító 7602 Pécs Pf.:888 címére, illetve személyesen a biztosító ügyfélszolgálati irodáiban.

Hitelfedezeti biztosításának dokumentumai elérhetőek lejjebb, a Kapcsolódó dokumentumok menüpont alatt.

Telefonos ügyfélszolgálatunkon a 061/20/30/70-325-3200 számon állunk rendelkezésére. A felajánlott lehetőségek közül válassza a 9-es, majd az 1-es, azaz a „Törlesztési moratóriummal kapcsolatos információk” menüpontot.

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo