Back to top

Elektronikus bankolás

Rugalmasan szeretné kezelni pénzügyeit a nap bármely órájában? Elektronikus szolgáltatásaink használatával interneten keresztül, és okostelefonon is könnyedén intézheti pénzügyeit bármikor, bárhonnan.

Az mBanking Business szolgáltatás fiókban történt szerződéskötést követően aktiválható a kisvállalati ügyfelek és kollégáik számára.

Ujjlenyomat-olvasásra és arcfelismerésre alkalmas készülékeken biometrikus azonosítással gyorsabban jelentkezhet be a szolgáltatásba, illetve hitelesítheti a tranzakciókat.


Az UniCredit mBanking Business funkciói:

  • Funkciók használata jogosultsági szintek alapján
  • Későbbi és többes aláírási lehetőség
  • Átutalás és saját számlák közti átvezetés, akár devizakonverzióval
  • Betéti kártya aktiválása
  • Betéti kártya ideiglenes felfüggesztése és feloldás
  • Betéti kártya limiteinek módosítása
  • Egyenlegek és megtakarítások státuszának ellenőrzése
  • Másodlagos azonosítók regisztrálása, módosítása és törlése
  • Belépés és tranzakciók hitelesítése ujjlenyomattal és arcfelismeréssel
  • Állandó átutalási megbízások kezelése (új és meglévő)
  • Csoportos beszedési felhatalmazások rögzítése, meglévő megbízások módosítása és törlése
  • SEPA-utalások kezdeményezése
  • Csekkbefizetés
  • Betétlekötés
  • Havi számlakivonatok megtekintése
  • Bankkártya PIN-kódjának megtekintése


Egyéb funkciók:

  • Árfolyamok

 

Mennyi a szolgáltatás havidíja?

Az mBanking Business szolgáltatás normál díja 672 forint/hónap, melyet a Bank akciós jelleggel 2025.01.31-ig nem számít fel, amennyiben az ügyfél az adott naptári hónapban legalább egyszer sikeresen bejelentkezik az UniCredit mBanking Business szolgáltatásba. 


Alkalmazás letöltése



Hogyan aktiválhatja?

mBanking Business szolgáltatást csak bankfiókban megkötött szerződés után, az ott kapott Digitáis user ID-val és a hozzá tartozó aktiváló kóddal lehet aktiválni.

Aktiválás:

  • Töltse le az UniCredit mBanking Business mobilalkalmazást, majd klikkeljen az „mBanking aktiválása” gombra. Aktiváló kódot bankfiókban vagy – amennyiben már van szerződése – a megfelelő azonosítás után a Telefonbankon keresztül is kérhet a +36 (1/20/30/70) 325 3200-ás telefonszámon, a hét minden napján 8:00 és 18:00 óra között.
  • A Digitális user ID-val való aktiválás opció elindítása utáni első lépésnél adja meg Digitális user ID-ját.
  • Ha felvette a kapcsolatot valamelyik kollégánkkal és ezáltal létrehoztak Önnek egy új aktiváló kódot, akkor az oldalról való továbblépés után SMS-ben fogja megkapni azt. Androidos készüléknél az alkalmazás automatikusan be fogja olvasni az aktiváló kódot, ha az SMS megérkezésének pillanatában még a Visszaszámláló oldalon tartózkodik.  iOS operációs rendszerű készülékeken az aktiváló kód kattintható az SMS-ben, így nincs szüksége annak manuális beírására.  Az SMS-ben elküldött aktiváló kódok a küldéstől számított 3 napig érvényesek. Ha az aktiválás 3 napon belül nem történik meg, új kód igénylése szükséges, de a Bank az első aktiváló kód megküldését követően legfeljebb 3 alkalommal az adott felhasználó kérése nélkül is újraküldi az aktiváló kódot.

 

Biztonsági beállítások

  • Az Ön adatainak biztonsága érdekében szükséges rögzítenie egy legalább 6, legfeljebb 16 számjegyből álló PIN-kódot, de emellett arra alkalmas készülékeken beállíthat biometrikus azonosítót is.
  • A továbbiakban csak ezen azonosítók egyikét (PIN-kód, ujjlenyomat, arcfelismerés) használva tud majd belépni a szolgáltatásba, vagy tudja jóváhagyni tranzakcióit.
  • A PIN-kód nem állhat egymást követő, növekvő sorrendbe helyezett számjegyekből (pl.: 123456), egymást követő azonos számjegypárokból (pl.: 112233), és nem lehet benne 4 azonos számjegy egymás után (pl.: 111123).

További, pénzügyi adatainak biztonságáról szóló tippjeinket itt találja.

 

Szeretnénk felhívni a figyelmét, hogy a Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi Navigátor elnevezésű fogyasztóvédelmi weboldalán is tájékozódhat a digitális bankolással kapcsolatos tudnivalókról.

Arra alkalmas, megfelelő tanúsítványokkal rendelkező hardverrel ellátott készülékeken a Felhasználó saját felelősségére engedélyezheti, hogy a Felhasználó azonosítása bejelentkezéskor a mobileszköz által elvégzett ujjlenyomat-azonosítással vagy arcfelismeréssel történjen. Androidos készülékeken a legalább CLASS3 szintű tanúsítvánnyal rendelkező eszközök felelnek meg a biztonsági követelményeknek. Az Android operációs rendszerhez kapcsolódó tanúsítványokról az Android weboldalán* olvashat részletesebben. Az iOS-es készülékeken a Secure Enclave környezetben tárolt biometrikus adatok felelnek meg a biztonsági követelményeknek. Az iOS operációs rendszerhez kapcsolódó tanúsítványokról az Apple weboldalán** olvashat részletesebben. A továbbiakban csak a beállított azonosítási módok egyikét (PIN-kód, ujjlenyomat, arcfelismerés) használva tud majd belépni a szolgáltatásba, vagy tudja jóváhagyni tranzakcióit.

 

Kapcsolódó dokumentumok:

 

A jelen tájékoztatás nem teljes körű, és nem minősül szerződéses ajánlattételnek. A szolgáltatásra vonatkozó feltételek és kondíciók a bank üzletszabályzataibanhirdetményeiben és kondíciós listáiban találhatók, amelyek elérhetők bármely bankfiókunkban. A bank a kondíciók változtatásának jogát fenntartja.

 

 

Digitális Dokumentum Megosztó Alkalmazás

 

Bankba kellene mennie, fontos ügyet intézni, de nem érne vissza az ügyfelével megbeszélt találkozóra?

Ezentúl sorban állás vagy parkolóhely keresés helyett több időt fordíthat vállalkozása ügyeire az UniCredit Bank Digitális Dokumentum Megosztó Alkalmazásának (DDE) használatával.

 

 

Felkeltettük érdeklődését? Ismerje meg szolgáltatásunkat!

 

Miért érdemes a DDE szolgáltatást igénybe vennie?

  • Távolról és papírmentesen is ki tudjuk szolgálni ügyfeleinket, megkönnyítve ezzel a mindennapi bankolásukat.
  • A DDE egy biztonságos, zárt csatorna a dokumentumok megosztására. Az alkalmazáson keresztül úgy írhat alá banki szerződéseket, cserélhet dokumentumokat, mintha személyesen jelenne meg a bankfiókban.
  • Azon ügyfeleink is tudnak szerződéseket aláírni, akik nem rendelkeznek saját elektronikus aláírási lehetőséggel.
  • Webes felületen érhető el, használatához mindössze egy számítógépre és internetkapcsolatra van szükség. 

 

 

Hogyan működik? Tekintse meg bemutató videónkat.

Hogyan működik a használata?
  • Az alkalmazás használatához szükséges a kapcsolódó szerződések és nyilatkozatok megléte, amelyeket keressen banki tanácsadójánál.       
  • Ezt követően a bank létrehozza az Ön DDE fiókját. A létrehozott fiókot Önnek minden esetben aktiválnia szükséges az első használatot megelőzően.      
  • Aktiválást követően a belépéshez használja DDE-s felhasználónevét és jelszavát. Amennyiben rendelkezik SpectraNet hozzáféréssel, úgy SpectraNet hitelesítő adataival is be jut jelentkezni.   
  • A bankkal történő kommunikáció során - szerződések, dokumentumok érkezésekor – Ön emailben értesítést kap. Azérkezett dokumentumokat az alkalmazásba belépve tekintheti meg, és írhatjaalá egy egyszer használatos biztonsági tanúsítvánnyal.
  • Az egyszer használatos biztonsági tanúsítvány a DDE rendszerbe van integrálva, melyet a bank biztosít Ön részére, de saját hitelesített biztonsági tanúsítványával is aláírhatja a dokumentumot.
Mi szükséges a szolgáltatás használatához?
  • Az interneten keresztül elérhető alkalmazást nagyon egyszerű használni, nem kell semmit letöltenie.      
  • Mindössze egy számítógépre, internetkapcsolatra és a szolgáltatásra vonatkozó szerződésre és nyilatkozatra van szükség hozzá.
  • A szolgáltatáshoz ezen kívül meg kell adnia a rendszer használó személy email címét és mobiltelefonszámát.   
  • Valamint rendelkeznie kell egy vállalkozói/vállalati bankszámlával is.

SPECTRANET INTERNET BANKING

 

SpectraNet Internet Banking szolgáltatásunkkal könnyen indíthat utalásokat, megnézheti a számlaegyenlegét – tehát úgy bankolhat, ahogy az Önnek a legkényelmesebb.

  • Egyszerűen és hatékonyan intézheti vállalkozása ügyeit online az otthonából, irodájából, belföldi vagy külföldi üzleti útjáról, valamint
  • a papír alapú utaláshoz képest kedvezőbb díjakkal utalhat.

 

További részletek

Token használati útmutató

 

Vértezze fel magát a kibercsalásokkal szemben, látogasson el a KiberPajzs honlapra!

SPECTRA, SPECTRALIGHT

 

Intézze telepített Spectra és Spectra Light programjaink segítségével egyszerűen, gyorsan és biztonságosan vállalkozása pénzügyeit! Irodájából (vagy otthonából) – a bank nyitvatartási idejétől függetlenül – éjjel-nappal

  • adhat megbízásokat a banknak,
  • rendelkezhet a számlái felett, vagy 
  • kaphat információt a számlájáról.

 

További részletek

ViCA (Virtuális Chipkártya Alkalmazás)

 

Az UniCredit Bank ügyfeleinek is elérhető a ViCA (Virtuális Chipkártya Alkalmazás), amely egy kényelmes, egyszerűen használható, az új biztonsági előírásoknak megfelelő szoftveres hitelesítési eszköz. Ezt a Spectra/SpectraNet rendszerbe történő bejelentkezéshez és a megbízások aláíráshoz használhatja a jelenlegi hitelesítési módok (így pl. mToken) helyett.

  • Az alkalmazást Android és IOS operációs rendszerű mobil készülékekre valamint Windows operációs rendszerű számítógépekre telepítheti
  • A ViCA alkalmazás letölthető közvetlenül az alkalmazásboltokból (Google Play, App Store, Windows 10 Microsoft Store), vagy a alábbi elérési útvonalakon
  • A ViCA alkalmazás működéséről alább, illetve az alkalmazáson belüli Súgóban talál részletes leírást

Ha kérdése merül fel, kérjük, keresse banki tanácsadóját vagy forduljon bankunk telefonos ügyfélszolgálatához a (+36  1/20/30/70) 325 3200 telefonszámon, ahol kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.

A ViCA alkalmazás letölthető

EFER átutalás

 

Kevesebb tranzakcióval, egyszerűbben intézi cége átutalásait például a NAV-nak, ha él az EFER (Elektronikus Fizetési és Elszámolási Rendszer) nyújtotta előnyökkel.

További részletekért kattintson!

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo