Kártya+ Kedvezményprogram

Alakítsa át bankkártyáját kedvezménykártyává is!

  • Több, mint 30 partnerünknél vásárolhat kedvezményesen
  • Jusson hozzá akár 35%-os kedvezményhez egyes partnereknél!
  • Takarítson meg ajánlatonként akár 30 000 Ft-ot pénzvisszatérítéssel!

Fedezze fel a Kártya+ által nyújtott megtakarítási lehetőségeket és élvezze a gondtalan vásárlást!
 

Ne hagyja ki ezt a lehetőséget! Számtalan webáruház és üzlet ajánlatai közül válogathat, melyek akár 35% kedvezményt is nyújtanak élelmiszer, ruházat, elektronikai cikkek vagy könyvek vásárlása során. Ajánlataink étel rendelésre és egyéb gasztronómiai kedvezményekre is kiterjednek.

A vásárlásai után járó kedvezményeket és partnereink listáját nyomon követheti az mBanking szolgáltatásban.

Ki vehet részt a Kártya + Kedvezményprogramban?

Ön akkor veheti igénybe partnereink kedvezményeit, ha: 

  • UniCredit Bank lakossági ügyfél,

  • Rendelkezik aktív lakossági betéti- vagy hitelkártyával,

  • Letölti a lakossági mBanking mobilalkalmazási szolgáltatást,

  • Regisztrál a Kártya+ Kedvezményprogramba.
     

Amennyiben Ön még nem UniCredit ügyfél, nyisson bankszámlát nálunk!

Ennyire egyszerű regisztrálni!

1.

Ha még nem rendelkezik UniCredit mBanking mobilalkalmazási szolgáltatással, töltse le és aktiválja azt.
Részletek itt.

2.

Nyissa meg az UniCredit mBanking mobilalkalmazást és lépjen be az mBanking mobilalkalmazási szolgáltatásba! Kattintson a jobb alsó sarokban az „Egyéb” menüpontra! Válassza ki a „Beállítások” oldalt, majd nyissa meg a „Kártya+ Kedvezményprogram” lehetőséget és húzza el a kapcsolót!​

1.

Ha még nem rendelkezik UniCredit mBanking mobilalkalmazási szolgáltatással, töltse le és aktiválja azt.
Részletek itt.

2.

Nyissa meg az UniCredit mBanking mobilalkalmazást és lépjen be az mBanking mobilalkalmazási szolgáltatásba! Kattintson a jobb alsó sarokban az „Egyéb” menüpontra! Válassza ki a „Beállítások” oldalt, majd nyissa meg a „Kártya+ Kedvezményprogram” lehetőséget és húzza el a kapcsolót!​

3.

A megnyíló oldalon olvassa el az Adatvédelmi nyilatkozatot és a Részvételi feltételeket, majd az „Elfogadom” gombra kattintva hitelesítse jóváhagyását PIN-kóddal vagy biometrikus azonosítással. Ha mindkét dokumentumot elfogadta, nyomja meg a „Csatlakozom a programhoz” gombot.

1.

Ha még nem rendelkezik UniCredit mBanking mobilalkalmazási szolgáltatással, töltse le és aktiválja azt.
Részletek itt.

2.

Nyissa meg az UniCredit mBanking mobilalkalmazást és lépjen be az mBanking mobilalkalmazási szolgáltatásba! Kattintson a jobb alsó sarokban az „Egyéb” menüpontra! Válassza ki a „Beállítások” oldalt, majd nyissa meg a „Kártya+ Kedvezményprogram” lehetőséget és húzza el a kapcsolót!​

3.

A megnyíló oldalon olvassa el az Adatvédelmi nyilatkozatot és a Részvételi feltételeket, majd az „Elfogadom” gombra kattintva hitelesítse jóváhagyását PIN-kóddal vagy biometrikus azonosítással. Ha mindkét dokumentumot elfogadta, nyomja meg a „Csatlakozom a programhoz” gombot.

4.

Töltse le az UniCredit mBanking mobilalkalmazási szolgáltatást!  

Hogyan aktiválhatja a kedvezményeket?​

Ha már sikeresen csatlakozott a Kártya+ programhoz, akkor​ egyesével aktiválhatja a kedvezményeket. Az egyes akciók feltételeit a​ kedvezményekre kattintva a megnyíló részletek oldalon érheti el.​

1.

Pénzvisszatérítés​

Ahol "aktiválás" feliratot lát a kedvezmények mellett, ott pénzvisszatérítésre lehet jogosult. Kattintson az "aktiválás" gombra, ezt követően akárhányszor vásárol betéti - vagy hitelkártyájával az adott üzletben (személyesen vagy webáruházban), pénzvisszatérítést kaphat a vásárlásai alapján az ajánlat lejártáig terjedő időszakra.

2.

Webáruház

Szintén pénzvisszatérítést kaphat, amennyiben a "online vásárlás" feliratot látja az ajánlat mellett. Ebben az esetben a gombra kattintva egyedi linken keresztül juthat az adott üzlet weboldalára és fontos, hogy ezen a linken keresztül vásároljon az UniCredit Bank által kibocsátott betéti-vagy hitelkártyával.

1.

Pénzvisszatérítés​

Ahol "aktiválás" feliratot lát a kedvezmények mellett, ott pénzvisszatérítésre lehet jogosult. Kattintson az "aktiválás" gombra, ezt követően akárhányszor vásárol betéti - vagy hitelkártyájával az adott üzletben (személyesen vagy webáruházban), pénzvisszatérítést kaphat a vásárlásai alapján az ajánlat lejártáig terjedő időszakra.

2.

Webáruház

Szintén pénzvisszatérítést kaphat, amennyiben a "online vásárlás" feliratot látja az ajánlat mellett. Ebben az esetben a gombra kattintva egyedi linken keresztül juthat az adott üzlet weboldalára és fontos, hogy ezen a linken keresztül vásároljon az UniCredit Bank által kibocsátott betéti-vagy hitelkártyával.

3.

Kupon beváltása

Ha az ajánlat mellett a "kupon beváltása" gombra kattint, akkor kedvezménykódot kap. A kuponkódot adja meg rendeléskor a webshopban vagy személyesen, fizessen az UniCredit Bank által kibocsátott forint betéti- vagy hitelkártyájával és azonnali kedvezményt kap vásárláskor. Ezeknél az ajánlatoknál a lejárati idő előtt többször is generálhat magának kuponkódot.

1.

Pénzvisszatérítés​

Ahol "aktiválás" feliratot lát a kedvezmények mellett, ott pénzvisszatérítésre lehet jogosult. Kattintson az "aktiválás" gombra, ezt követően akárhányszor vásárol betéti - vagy hitelkártyájával az adott üzletben (személyesen vagy webáruházban), pénzvisszatérítést kaphat a vásárlásai alapján az ajánlat lejártáig terjedő időszakra.

2.

Webáruház

Szintén pénzvisszatérítést kaphat, amennyiben a "online vásárlás" feliratot látja az ajánlat mellett. Ebben az esetben a gombra kattintva egyedi linken keresztül juthat az adott üzlet weboldalára és fontos, hogy ezen a linken keresztül vásároljon az UniCredit Bank által kibocsátott betéti-vagy hitelkártyával.

3.

Kupon beváltása

Ha az ajánlat mellett a "kupon beváltása" gombra kattint, akkor kedvezménykódot kap. A kuponkódot adja meg rendeléskor a webshopban vagy személyesen, fizessen az UniCredit Bank által kibocsátott forint betéti- vagy hitelkártyájával és azonnali kedvezményt kap vásárláskor. Ezeknél az ajánlatoknál a lejárati idő előtt többször is generálhat magának kuponkódot.

4.

Amennyiben Ön több kártyával rendelkezik (lakossági betéti - vagy hitelkártya, illetve társkártyák) akkor azok automatikusan bekerülnek a programba, nem szükséges külön regisztrálni őket.

Gyakran ismételt kérdések

Mi az a Kártya+ Kedvezményprogram és miért ajánljuk Önnek?

A Kártya+ Kedvezményprogram az UniCredit Bank által nyújtott pénzvisszatérítési szolgáltatás, amellyel a résztvevő kereskedőknél végrehajtott, UniCredit Bank által kibocsátott lakossági betéti- vagy hitelkártyás vásárlásaiból kedvezményt kaphat. Ez vonatkozhat fizikai vásárlásra az üzletekben vagy webshopokra is, ez mindig az adott ajánlat feltételeitől függ. A Kártya+ Kedvezményprogramba való regisztráció és annak használata ingyenes. Azon ajánlatok esetén, ahol a kedvezmény pénzvisszatérítés, a jóváírás utólag történik meg.

Milyen kártyás vásárlással válik jogosulttá pénzvisszatérítésre?

A program valamennyi lakossági betéti- és/vagy hitelkártyával elérhető. A pénzvisszatérítés feltétele, hogy az adott bankkártya hozzá legyen rendelve az mBanking mobilalkalmazási szolgáltatáshoz és aktív státuszú legyen.
A kedvezményprogramban a fő- és társkártyák is részt vesznek. A kártyákat nem szükséges külön regisztrálni, azok automatikusan részt vesznek a programban, a főkártyás ügyfél regisztrációjának köszönhetően. A betéti fő- és társkártyás vásárlások után járó visszatérítést a számlatulajdonos bankkártyájához elsődlegesen beállított folyószámlán írjuk jóvá. Hitelkártyák esetén a hitelkártya elszámolási számlán történik a jóváírás.
A szolgáltatás és/vagy annak ajánlatai nem érhetőek el:

  • a vállalati betéti- és hitelkártyákkal,
  • a nem aktív státuszú (azaz lezárt, tiltott, megszüntetés alatt álló, megszüntetett, vagy lejárt) betéti- és hitelkártyákkal

Hol található a Kártya+ Kedvezményprogram?

Az mBanking mobilalkalmazási szolgáltatáson belül a „Termékeink” menüpontban, a „Kártya+” fülön. Illetve a „Beállítások” menüpont „Kártya+ Kedvezményprogram” almenüjében.

Hogyan lehet regisztrálni a programba?

Az mBanking mobilalkalmazási szolgáltatásban, a „Beállítások” menüpont „Kártya+ Kedvezményprogram” almenüjében, a Kártya+ Részvételi feltételek, valamint a szolgáltatáshoz kapcsolódó Adatkezelési Tájékoztató elolvasását és elfogadását követően lehet regisztrálni a programba, amennyiben rendelkezik aktív státuszú betéti- és/vagy hitelkártyával.

A hitelkártyás vásárlások is érvényesek a szolgáltatásban?

Igen, a kedvezményprogram feltételeinek megfelelő lakossági hitelkártyával végzett vásárlások is érvényesek.

A Kártya+ kedvezmény összevonható-e más hitelkártya kedvezményekkel?

A szolgáltatás használata független minden egyéb kedvezményprogramtól és nem hat ki a hitelkártya pénzvisszatérítésre. Ha Ön regisztrál a Kártya+ programba, akkor az így gyűjtött kedvezmények nem befolyásolják a hitelkártya pénzvisszatérítés jogosultságot.

Társkártyával is elérhető a program?

A társkártya-birtokosok is részt vehetnek a programban, ha a számlatulajdonos, akihez a társkártya kapcsolódik, regisztrál a saját mBanking felületén a programba és aktiválja az ajánlatokat. A pénzvisszatérítést ebben az esetben a társkártyás vásárlások után is számolja majd a rendszer. A betéti fő- és társkártyás vásárlások után járó visszatérítést a számlatulajdonos bankkártyájához elsődlegesen beállított folyószámlán írjuk jóvá. Hitelkártyák esetén a hitelkártya elszámolási számlán történik a jóváírás.

Van-e költsége a Kártya+ szolgáltatásnak?

Nincs, semmilyen díjat nem szükséges fizetni a szolgáltatás használatáért.

Hogyan juthat pénzvisszatérítéshez?

Regisztráció után lépjen be a szolgáltatásba és aktiválja az Önnek tetsző ajánlatokat. Ne feledje, hogy az ajánlatok aktiválása szükséges a vásárlás megkezdése előtt! Figyelmesen olvassa el az ajánlatokhoz kapcsolódó feltételeket és azok figyelembevételével vásároljon az adott kereskedőknél. Ezt követően további teendője nincs, csak várni a havonta esedékes visszatérítést. Az mBanking mobilalkalmazási szolgáltatásban nyomon tudja követni, hogy miután könyvelődött az adott tranzakció, megjelenik-e a kapott visszatérítés.

Mindig ugyanazok az ajánlatok jelennek meg?

Nem, az ajánlatok és kereskedők kínálata rendszeresen változik. Érdemes folyamatosan nyomon követni a Kártya+ kedvezményeket. Találhat új, az Ön számára érdekes ajánlatokat. Időszakonként küldünk majd emlékeztető üzenetet, vagy figyelemfelkeltő üzenetet, változó időpontokban, hogy ne maradjon le az újdonságokról.

Mitől személyre szabott egy ajánlat?

Az ajánlatok tartalma és időtartama ügyfelenként eltérő lehet. Nem minden felhasználó kap minden, a programban részt vevő kereskedőtől ajánlatot, ez korábbi költéseik típusától és gyakoriságától is függ. Az egyes ajánlatok részletes feltételeiről azok leírásában tud tájékozódni.

Mire érdemes figyelni az ajánlatoknál?

Ajánlott figyelmesen elolvasni az ajánlatok részletes leírását.
A következő részleteket tartalmazzák:

  • a pénzvisszatérítés mértéke, az ajánlat érvényességi ideje;
  • az üzlet(ek) és/vagy az online áruház(ak), ahol az ajánlat elérhető;
  • az ajánlat feltételei, korlátozásai, egyéb speciális követelményei, (pl. maximum kedvezményösszeg vagy beváltás speciális követelményei)

Egyszerre hány ajánlat található a szolgáltatásban?

Jellemzően minimum 30 ajánlat lesz elérhető egy időben a Kártya+ Kedvezményprogramban.

Mi történik egy ajánlat aktiválása után? Hányszor használható fel és meddig érvényes?

Minden ajánlat részletes leírásában szerepel az ajánlat érvényességi ideje és a feltételei. Az ajánlat a kedvezményes időszak alatt végrehajtott összes kártyás vásárlásra vonatkozik, az ajánlat feltételei között megjelölt limittel. Ajánlott figyelmesen elolvasni az ajánlatok feltételeit.

Hol használható egy ajánlat? Üzletben vagy webshopban?

Minden ajánlat részletes leírásában szerepel, hogy milyen feltételekkel érvényes. Ha az ajánlat leírása másképpen nem rendelkezik, akkor üzletben történő és online vásárlásokra is vonatkozik a kedvezmény.

Mit jelent az „Online vásárolok” felirat egy ajánlatnál? Mi a teendő ilyenkor?

Ilyen esetben a kedvezmény a kereskedő webshopjában végrehajtott vásárlásra vonatkozik, ilyenkor a vásárlás ellenértékét online kártyás fizetésként kell rendeznie. A vásárlást végig azon a felületen kell elvégezni, ahova a gomb átirányította, így tesz eleget a feltételeknek, hogy megkapja a vásárlás után járó kedvezményt.

Mikor érkezik a pénzvisszatérítési jóváírás?

A visszatérítés összegét havonta egyszer írjuk jóvá a számlatulajdonos betéti kártyájához tartozó elsődleges számlán és/vagy hitelkártya elszámolási számlán. A jóváírás betéti kártyák esetén legkésőbb a következő hónap 10. munkanapjáig megtörténik. Hitelkártyák esetén a havi forgalmi kivonat készítésének napján történik a jóváírás, ez lehet az adott hónap 10. vagy 25. napja. A jóváírást a számlakivonatán, a hitelkártya forgalmi kivonatán, az mBanking mobilalkalmazási szolgáltatásban, vagy az eBankban ellenőrizheti.

Hol látom a visszatérítések összegét?

Az mBanking mobilalkalmazási szolgáltatásában, a Termékeink / Kártya+ / Összes megtakarítás menüben a látható az adott hónapban gyűjtött, kifizetésre váró visszatérítések összege, alatta a már kifizetett összes pénzvisszatérítés összege.
A kártyás vásárlás dátuma és az információ megjelenítésének dátuma között eltelt idő változhat, attól függően, hogy a partner kereskedő mennyi idő alatt dolgozza fel a tranzakciókat. Továbbá az UniCredit Telefonbank kollégái adhatnak még pontos kimutatást arra vonatkozóan, hogy milyen részösszegekből áll össze havi pénzvisszatérítési összeg.

Mire figyeljen fizetésnél?

A vásárláskor a szolgáltatásban részt vevő kártyáit kell használnia közvetlenül, vagy Apple Pay, Google Pay fizetési móddal. 
A kártyás tranzakciónak az ajánlat érvényességi idején belül kell megtörténnie. A kártyás tranzakció időpontja szempontjából a Bank rendszere a mérvadó, az eszerinti tranzakciós dátum és időpont.
Vásárlásnál a termékek és/vagy szolgáltatások teljes árát ki kell fizetnie. Az ajánlatot közvetlenül a partner kereskedőnél kell igénybe venni.

Mi nem számít közvetlen fizetésnek?

  • az e-pénztárcából történő fizetés (pl. PayPal),
  • a harmadik félnél történő fizetés (pl. nem a kereskedő saját futárjánál, más szállítmányozó cégnél),
  • más alkalmazással történő fizetés, melyben a kártyát korábban rögzítették (pl. Simple alkalmazásba regisztrált kártya),
  • más fizetési kártya mögé regisztrált UniCredit bankkártyával történő fizetés

Ezekben az esetekben nem áll rendelkezésre a kereskedőkről elérhető információ és nem lehetséges összekapcsolni a tranzakciót a megfelelő ajánlattal.

Kártya+ kedvezmények jóváírása

A Bank a Kártya+ Kedvezményprogramban gyűjtött forint összegeket havonta egyszer írja jóvá a résztvevő fizetéshez használt betéti- és/vagy hitelkártyájához kapcsolódó számláján. Betéti kártya esetén a Számlatulajdonos felhasználó betéti kártyájához kapcsolódó elsődlegesen beállított bankszámlán, hitelkártya esetén a kártyához kapcsolódó hitelkártya elszámolási számlán történik a jóváírás, melyet a kereskedőknél előző hónapban végzett és könyvelt kártyás vásárlások után írjuk jóvá, legkésőbb a könyvelést követő 30 munkanapon belül. Ha a könyvelés nem történik meg a vásárlás hónapjában, akkor a könyvelést követő hónapban írjuk jóvá a kedvezményt. A kereskedők ettől eltérően is rendelkezhetnek az ajánlataikban.​

A jóváírás „vásárlási kedvezmény” jogcímen történik, ami üzletpolitikai célból adott, adómentes juttatásnak minősül, a személyi jövedelemadóról szóló törvény hatályos szabályozása alapján.​

Az mBanking szolgáltatás Ajánlatok oldalának Kártya+ fülén a résztvevők információkat kapnak:​
a) az előző hónapban beérkező jóváírásokról, összesítve és egyes ügyletekre lebontva;​
b) az előző hónapok során beérkezett jóváírások összegéről, az egyes ügyletekre lebontva.​

A jóvárással kapcsolatos információk legkésőbb a kedvezmény összegének jóváírásakor jelennek meg a számlatörténetben. ​

A kedvezmények jóváírásáról a Bank havonta értesíti a kártyához tartozó bankszámla vagy hitelkártya számla tulajdonosát a számlakivonaton., illetve a hitelkártya forgalmi kivonaton.

A jóváírás csak aktív bankkártyára és a bankkártya mögött levő élő bankszámlára lehetséges. A kereskedőnek továbbá lehetősége van arra, hogy csalás gyanúja esetén visszautasítsa a Kedvezményprogramban használt bankkártyás tranzakciót.  

A Kedvezményprogramban részt vevő kereskedők kampányonként korlátozhatják a kedvezmény maximális összértékét. A korlátozás mértéke megtalálható az mBanking szolgáltatásban megjelenő ajánlatok részletes leírásában. A Kedvezményprogramban részt vevő kereskedők ettől a korláttól az ügyfél számára kedvezőbb módon eltérhetnek. ​

A Kártya+ Kedvezményprogramhoz kapcsolódó feltételeket itt tekintheti meg:
Részvételi feltételekAdatkezelési tájékoztató

A jelen tájékoztatás nem teljes körű, és nem minősül szerződéses ajánlattételnek. A szolgáltatásra vonatkozó feltételek és kondíciók a bank üzletszabályzataibanhirdetményeiben és kondíciós listáiban találhatók, amelyek elérhetők bármely bankfiókunkban. A bank a kondíciók változtatásának jogát fenntartja.

UniCredit Logo