5. évad
1. rész: Csalás és ámítás: adathalászat
Podcastunk ötödik évadát fontos témával indítjuk: a műsorvezetők a kibercsalásokról, a fraudesetekről beszélgetnek Doborné Tündik Olgával, a bankbiztonsági terület vállalati biztonsági elemzőjével. Többek között kiderül, melyek az adathalászat legfontosabb figyelmeztető jelei; mit ne tegyünk, ha gyanús egy e-maillel vagy telefonhívással találkozunk; és mit tegyünk, ha mégis áldozatul estünk a csalóknak.
2. rész: Halló, itt a bank! Call center
Aki bankol, az már biztosan beszélt a banki call centerrel. Műsorvezetőink arról faggatták Márkus Dánielt, bankunk call centerének vezetőjét, milyen feladatokkal találkoznak az itt dolgozó kollégák, milyen „mankókra” támaszkodhatnak a munkájuk során, hány hívást kezelnek átlagosan naponta, mennyiben befolyásolja a munkájukat a digitalizáció, milyen szerepük van a kibercsalások elleni küzdelemben, és mennyire fontos számukra az ügyfelektől érkező pozitív visszacsatolás.