A szolgáltatás igénybevételéhez bejelentkezés szükséges.
A bejelentkezés és az ehhez használt bejelentkezési jelszó vagy tokenkód biztosítja, hogy illetéktelenek ne férhessenek hozzá az adataihoz.
A bejelentkezéshez a nyitóképernyőn meg kell adni a szerződéskötéskor rögzített felhasználói azonosítóját, illetve tokenes hitelesítés esetén az adott időpontban a token által generált aktuális kódot, SMS-es hitelesítés esetén pedig a bejelentkezési jelszavát.
Bejelentkezési képernyő az Internet Banking esetén:
Ha esetleg rossz adatokat ad meg, akkor "hibás adatok" vagy "hibás jelszó" üzenet fog megjelenni.
Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben a bejelentkezési jelszavát háromszor elrontja, biztonsági okok miatt kitilásra kerül a rendszerből!
Ez esetben kérjük, vegye fel a kapcsolatot a bankkal a teendők tisztázása érdekében!