Felhívjuk figyelmét, hogy csalók banki ügyintézőnek kiadva magukat – leggyakrabban problémás bankkártyás vagy egyéb tranzakcióra, kártyatiltásra hivatkozva – telefonon kísérelnek meg banki adatokat megszerezni. Az így birtokukba jutott adatokkal jogosulatlan bankkártyás vásárlásokat, átutalásokat kezdeményeznek, amivel kárt okoznak az óvatlan ügyfeleknek.
Az alábbiak szem előtt tartásával elkerülheti, hogy csalók áldozata legyen.
1) Gyanús jelek lehetnek:
2) NAGYON FONTOS! Az alábbi adatokat soha ne adja ki:
Javasoljuk, hogy ha a fenti körülmények közül bármelyiket tapasztalja, szakítsa meg a hívást, és jelezze központi ügyfélszolgálatunk felé a történteket. Emellett arra kérjük, hogy online bankkártyás vásárlásait és átutalásait figyelmesen ellenőrizze, különös tekintettel a kedvezményezett személyére és az összegre. Ilyen tranzakciókat csak abban az esetben engedélyezzen, ha meggyőződött róla, hogy valóban Ön kezdeményezte azokat.
Ha gyanús hívást kap vagy tranzakciót észlel, kérjük, keresse kollégáinkat telefonos ügyfélszolgálatunkon (+36 1/20/30/70 325 3200)!