DHL, IKEA, T-Mobile, Béres csepp – néhány a tavalyi magyarországi csúcsmárkák közül. Idén pedig már az UniCredit Bank is bekerült a legjobb magyarországi márkák közé. A cím elnyerése azért számít rendkívüli eredménynek, mert az UniCredit Bank a többieknél összehasonlíthatatlanul rövidebb idő, a név bevezetését követő egyetlen év alatt lett méltó erre a rangos szakmai elismerésére. Természetesen a bankok sorában is megelőztük ezzel számos versenytársunkat.
A Superbrands Programot meghirdető független szervezetet 1995-ben Nagy-Britanniában hozták létre, jól érzékelve, hogy a márka szerepe már akkor jelentősen megnőtt mind az ügyfélkapcsolatokban, mind a cégek tőzsdei értékelésében. A program fő célja, hogy a nemzetközi elveken nyugvó szakmai értékelés alapján a leghitelesebb márkák kapjanak nyilvánosságot, ami azután elősegíti a márkatudatos fogyasztói döntéseket. Így Magyarországon is független szakértőkből, neves marketing szakemberekből, a szakma és a tudomány elismert képviselőiből álló zsűri választotta ki azokat a márkákat, amelyek használhatják a „Superbrands 2008” címet.
A brand, a márka - különösen a szupermárka! - a fogyasztók számára egyaránt nyújt praktikus és érzelmi előnyöket. Azzal, hogy az UniCredit márkásítás útjára léptünk, a kiváló termékek és szolgáltatások mellett azt is vállaltuk, hogy ügyfeleink partnerségünk révén erősebbnek, cselekvőképesebbnek, a maguk, családjuk, vállalkozásuk jövőjével kapcsolatban derűlátóbbnak érezhessék magukat. A cím elnyerése megerősít bennünket ügyfeleink iránti elkötelezettségünkben.