Az UniCredit Bank a „Legjobb cash management bank” Magyarországon, Közép- és Kelet-Európa számos más országával együtt, a Euromoney 2012. évi felmérése szerint

Milánó, 2012. október 10.

• Az UniCredit első helyen végzett a Közép- és Kelet-Európai régióban - többek között Magyarországon -, Olaszországban és Németországban pedig a három legjobb szolgáltató közé került
• Első helyet ért el világviszonylatban az „Üzletági szaktudás és ismeretek”, „Technikai támogatás és tanácsadás” és „Ügyfélrendszerekkel való kompatibilitás” terén
• A legjobb közép- és kelet-európai cash management szolgáltatóként az UniCredit kapta a Euromoney „Award for Excellence 2012” díját

 

A Euromoney angol szaklap ma közzétett 2012. évi cash management felmérése szerint az UniCredit a Közép- és Kelet-Európában üzleti tevékenységet folytató nemzetközi nagyvállalatok legkedveltebb cash management szolgáltatója. A felmérés szerint az UniCredit élen jár Olaszországban és Németországban is, ahol az első három belföldi cash management szolgáltató között végzett. Ezen túlmenően a szavazatok alapján az UniCredit a legjobb cash management szolgáltató az alábbi hét országban: Bosznia-Hercegovina, Cseh Köztársaság, Horvátország, Magyarország, Lengyelország, Románia és Szlovénia. A több mint 17 ezer nemzetközi nagyvállalat visszajelzésén alapuló, ma közzétett felmérés megtekinthető a szaklap honlapján.

Jean Pierre Mustier, az UniCredit nagyvállalati és befektetési banki üzletágának vezetője hangsúlyozta: „Ezek a díjak komoly elismerésnek számítanak, amelyek azt is jelzik, hogy ügyfeleink nagyra értékelik a szolgáltatások folyamatos javítása terén tett erőfeszítéseinket, valamint hogy megkönnyítjük számukra a nyugat-, közép- és kelet-európai piacok elérését. A cash management alapvető szolgáltatás a határokon átívelő ügyleteket bonyolító nemzetközi ügyfeleink számára, így az UniCredit törekszik arra, hogy testre szabott megoldást nyújtson ügyfelei minden igényére. Nagyon fontos számunkra a nemzetközi nagyvállalatok elismerése, ezért a továbbiakban is törekedni fogunk alapvető szolgáltatásaink továbbfejlesztésére.”

Gianni Franco Papa, az UniCredit közép- és kelet-európai divíziójának vezetője kiemelte: „A határokon átívelő szolgáltatások az UniCredit nagyvállalati ügyfelekkel kapcsolatos stratégiájának kulcsfontosságú pillérét alkotják. Ezért különösen büszke vagyok arra, hogy ügyfeleink elismerik cash management szolgáltatásainkat. Évek óta legfőbb törekvésünk, hogy nap mint nap biztosítsuk ügyfeleink elégedettségét. Ennek elérésében nagy szerepet játszanak azok a rendszeres visszajelzések, amelyeket ügyfeleinktől kapunk. Ezen alapulnak szolgáltatási modelljeink és döntéshozatali struktúráink, míg az ügyfél-elégedettség kulcsfontosságú szempont az új termékek kialakítása során is. A Euromoney legfrissebb felmérése és a csoportunknak szóló elismerések is megerősítenek bennünket abbéli meggyőződésünkben, hogy jó úton járunk.”

Az idei felmérés eredményei szerint az UniCredit globális szinten három kategóriában is a legjobb cash management szolgáltató: az „Üzletági szaktudás és ismeretek”, a „Technikai támogatás és tanácsadás”, valamint az „Ügyfélrendszerekkel való kompatibilitás” terén.

Egy korábban, júliusban megtartott díjátadó ünnepségen a Euromoney zsűrije szintén az UniCreditet választotta a legjobb közép- és kelet-európai cash management szolgáltatónak.

Kapcsolat:
Médiakapcsolatok:
Tel.: +39 02 88628236; e-mail: MediaRelations@unicredit.eu
Befektetői kapcsolatok:
Tel.: + 39 02 88628715; e-mail: InvestorRelations@unicredit.eu

Az UniCredit nagyvállalati és befektetési banki üzletágáról
Az UniCredit egy Olaszországban, Németországban, Ausztriában és Lengyelországban vezető pozícióval, a többi növekvő közép- és kelet-európai országban pedig erőteljes jelenléttel rendelkező, szilárd európai kereskedelmi bank, amely tízezer fiókjával az egyik legnagyobb hálózattal rendelkező bankcsoport Európában.
Nagyvállalati és befektetési banki üzletágunkon belül 50 országban, a legnagyobb nyugat-, közép- és kelet-európai bankhálózat bankjaiban mintegy 9 500 szakemberünk fáradozik nagyvállalati és intézményi ügyfeleink kiszolgálásán.
Ügyfeleinkkel hosszú távú partneri viszony kialakítására törekszünk minden szegmensben; ügyfélkapcsolati menedzsereink és termékspecialistáink az ügyfeleinkkel folytatott stratégiai párbeszéd során testre szabott megoldásokat dolgoznak ki, amelyek Alapkínálatunk mindhárom dimenzióját felölelik:

  • Corporate  banking és tranzakciós szolgáltatások
  • Strukturált finanszírozás, tőkepiaci és befektetési szolgáltatások
  • A nyugat-, közép- és kelet-európai piacok elérése              

                   bestcashmanagement.jpg