Microsoft, Rolex, Apple, Coca-Cola, Google - többek között ezek a világszerte ismert márkák lettek „Superbrands”-ek ez évben az Egyesült Királyságban.
2010-ben pedig már sorban a harmadik alkalommal ítélte oda az UniCredit Banknak a „Superbrands” elismerő címet a neves hazai szakértőkből álló, független zsűri. Az évről évre azonos, egységes nemzetközi kritériumok alapján kiválasztott csúcsmárkák között bankunk a fogyasztói csúcsmárka kategóriában kapta meg ismételten e rangos elismerést. A bankok sorában ezzel számos versenytársunkat megelőztük idén is.
A Superbrands Programot meghirdető független szervezetet 1995-ben Nagy-Britanniában hozták létre, időben érzékelve, hogy a márka, mint értékmérő szerepe jelentősen megnőtt mind az ügyfélkapcsolatokban, mind a cégek tőzsdei értékelésében. A program fő célja, hogy a nemzetközi elveken nyugvó szakmai értékelés alapján a leghitelesebb márkák kapjanak nyilvánosságot, ami azután elősegíti a márkatudatos fogyasztói döntéseket. Így Magyarországon is független szakértőkből, neves marketing szakemberekből, a szakma és a tudomány elismert képviselőiből álló zsűri választotta ki azokat a márkákat, amelyek ez évtől használhatják a „Superbrands 2010” címet.