Video Poster

Felejtse el a várakozást!

Álljon sorba digitálisan Okossor szolgáltatásunkkal, vagy foglaljon időpontot.

Ön is gyűlöli a hosszú várakozási időket? Az UniCredit Banknál nem akarjuk rabolni az idejét! Okossor rendszerünk és időpontfoglalási szolgáltatásunk segítségével könnyebben szervezheti meg banki ügyintézését és minimalizálhatja a várakozási időt.

Álljon be okostelefonjával az aktuális sorba, hogy megérkezésekor Ön legyen a következő, aki sorra kerülhet, vagy foglaljon időpontot* másnaptól egészen 15 munkanappal előre.

Hogyan működik az Okossor?

Ha mára tervezi bankfióki ügyintézését, álljon sorba mobiljával, hogy előre kivárja sorát és érkezéskor Ön lehessen a következő!

1.

Miben segíthetünk?

 

2.

Élvezze a felszabadult időt!

 

1.

Miben segíthetünk?

 

2.

Élvezze a felszabadult időt!

 

3.

Máris Ön következik!

 

1.

Miben segíthetünk?

 

2.

Élvezze a felszabadult időt!

 

3.

Máris Ön következik!

 

4.

Máris Ön következik!

Mikor megérkezett, írja be a sorszámosztó készüléken sorszámát az értesítő SMS-ből. A kijelzőn láthatja melyik asztalhoz szólítják.

Hogyan működik az Időpontfoglalás?

Ha a közeljövőben bankfióki látogatást tervez, foglaljon hozzá időpontot másnaptól egészen 15 munkanappal előre!

1.

Miben segíthetünk?

2.

Emlékeztető üzenetek

1.

Miben segíthetünk?

2.

Emlékeztető üzenetek

3.

Máris Ön következik!

1.

Miben segíthetünk?

2.

Emlékeztető üzenetek

3.

Máris Ön következik!

4.

Gyakran Ismételt Kérdések

Mit kell tennie az időpontfoglaláshoz?

1.     Válassza ki a fenti gombok segítségével, hogy budapesti vagy vidéki bankfiókba szeretne időpontot foglalni.

2.     Amennyiben olyan ügyintézési típust választ amire lehetséges időpontot foglalni*, két opciója van:

    a.      Jelenlegi sorba áll be (Okossor folyamat)

    b.      Időpontot foglal

3.     Időpontfoglalás esetén elérhetősége megadása és az időpont kiválasztása után megerősítő email-t fog kapni.

4.     Amennyiben az abban szerepelő adatok helyesek, az időpont napjáig nincs más teendője. Ha hibát észlel, vagy mégsem alkalmas az időpont kérjük a lemondáshoz nyomjon a „Részletek, lemondás” gombra és törölje digitális jegyén a foglalását.

5.     24 órával az időpont előtt emlékeztetőt küldünk.  Ha mégsem megfelelő az időpont, kérjük digitális jegyén mondja le az időpontot és foglaljon újat.

6.     Egy órával a tanácsadás előtt szintén értesítő email-t küldünk. Amikor megérkezik a bankfiókhoz, kérjük nyomjon az ebben található „Megérkezés jelzése” gombra és az így megnyíló digitális jegyén a „MEGÉRKEZTEM” gombra.

Mennyibe kerül a szolgáltatás?

A szolgáltatás ingyenes.

A rendszer azt írja „Sor lezárva”, pedig még nem ért véget az ügyfélfogadási idő. Miért?

A sor olyan hosszú, hogy ha most beállna, Ön már nem kerülne sorra zárás előtt.

Mit tegyek ha mégsem akarok/tudok bemenni a fiókba?

Kérjük ebben az esetben a digitális jegyén található gomb segítségével álljon ki a sorból/mondja le foglalását.

Mit tegyek ha a lefoglalt időpont mégsem alkalmas?

Kérjük ebben az esetben a digitális jegyén található gomb segítségével mondja le foglalását.

Sorba állás esetén az értesítő SMS megérkezése után mennyi időm van odaérni a fiókhoz?

Az SMS értesítés után még 1 órája van odaérni a fiókhoz, ha addig jelzi érkezését a digitális jegyén található MEGÉRKEZTEM gomb segítségével, Ön lesz a következő ügyfél aki sorra kerül.

Sorba állás esetén mi történik ha nem érek be a fiókba az értesítő SMS megérkezése után 1 órán belül?

Az időkorlát túllépése esetén nem tudjuk fenntartani elsőbbségét, jegyét töröljük és újra sorba kell állnia (de lehetősége van újra okostelefonja segítségével beállni a sorba).

Időpontfoglalás esetén mi történik ha nem érek oda a lefoglalt időpontra?

Ha van sorba álló ügyfél, tanácsadója megkezdi a következő ügyfél kiszolgálását. Ha foglalt időpontját követően 20 percen belül megérkezik, nyomjon a MEGÉRKEZTEM gombra digitális jegyén és következőnek Önt fogja szólítani. Ha 20 perc után érkezik meg, időpontját és sorszámát töröljük, be kell állnia az aktuális sorba.

Mi történik ha a lefoglalt időpont előtt megérkezem a fiókhoz és rányomok a MEGÉRKEZTEM gombra?

Ebben az esetben a szolgáltatáshoz tartozó aktuális sorba áll be a digitális jegyén található sorszámmal. Ha nincsenek Ön előtt a sorban, tanácsadója Önt fogja szólítani következőnek, ha vannak, legkésőbb a lefoglalt időpontjáig sorra fog kerülni.

Hogyan kezelik a megadott telefonszámomat?

Telefonszámát nem tároljuk, csak az értesítés céljából használjuk fel és a nap végén töröljük.

Részletes adatkezelési tájékoztatónkat a sorban állást kezelő rendszerről itt találja:
Adatkezelési tájékoztató

Időpontra érkeztem, de nem kerültem sorba a megadott időben. Miért?

Sajnos mivel minden ügyintézés egyedi, csak egy átlagot tudunk becsülni arra, hogy mennyi időt fog igénybevenni egy-egy eset. Ezért előfordulhat viszont, hogy esetenként pár perccel hosszabbra nyúlik egy ügyintézés mint a becsült időtartam és belenyúlik a következő időpontba. Amint lehetséges, kollégánk szólítani fogja Önt.

UniCredit Logo